پاورپوینت مفاهیم بازاریابی اجتماعی

پاورپوینت مفاهیم بازاریابی اجتماعی|42089848|پاورپوینت بازاریابی اجتماعی ppt,پاورپوینت بازاریابی اجتماعی در ایران,پاورپوینت بازاریابی اجتماعی مقاله,پاورپوینت بازاریابی اجتماعی چیست
با سلام و درود خدمت خدمت شما پژوهشگر عزیز در این مطلب از سایت فایل با عنوان پاورپوینت مفاهیم بازاریابی اجتماعی هم اکنون آماده دریافت می باشد برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب مراجعه نمایید .


دانلود


مشخصات فایل
تعداد صفحات29حجم189/347 کیلوبایت فرمت فایل اصلیpptx
توضیحات کامل
دانلود جهت رشته مدیریت در قالب 29 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش


خانمی همراه کودک 1ساله اش نزد شما آمده است. شما می‌بینید که کودک در حال خوردن پفک می‌باشد که برای سلامتی وی مناسب نیست:از کدام نوع ارتباط برای آموزش به مادر برای تغذیه صحیح کودک استفاده می‌کنید؟ و چرا؟ در آموزش و ارتباط با وی به چه نکاتی توجه می‌کنید؟


طرح واژه ”بازاريابي اجتماعي“ براي اولين بار در سال 1971 توسط آقای فيليپ کاتلر:مقاله کاتلر و زالتمن با عنوان ”بازاریابی اجتماعی: رویکردی به تغییر اجتماعی برنامه ریزی شده“ در مجله بازاریابی(Journal of Marketing)اين دو با ترکيب مفاهيم مربوط به تغييرات اجتماعي و بازاريابي تجاري و فنون تبليغات اين بحث مهم را پايه گذاري کردند.

ادعای نویسندگان این مقاله: استفاده از اصول بازاريابي تجاري (که از آنها براي فروش محصولات به مشتريان استفاده مي شود) براي فروش ايده، نگرش و رفتار به جامعه نتایج خوبی در پی خواهد داشت.


عنوان:
● اصول و مفاهیم بازاریابی اجتماعی
در حوزه آموزش سلامت
● تاریخچه بازاریابی اجتماعی
● تعریف بازاریابی اجتماعی
● آموزش سلامت
Health Education
● بازاریابی به عنوان یکی از مداخلات برای تغییر رفتار
● در بازاریابی اجتماعی
● قانون به عنوان یکی از مداخلات تغییر رفتار
● ترکیب رویکردهای سه‌گانه
آموزش، بازاریابی و قانون برای تغییر در رفتار
● در بازاریابی اجتماعی
● Exchange theory مبادله
● Consumer Orientation
مشتری محوری
● رقابت
● تمایل مداوم برای اصلاح محصول
● Marketing mix
آمیزه بازاریابی
● مراحل اجرای یک برنامه بازاریابی اجتماعی
● SMART Model
(Social Marketing Assessment and Response Tool
)






"