پرسشنامه بررسی عوامل موثر در تغییر مشتریان ناراضی به مبلغان شرکت

پرسشنامه بررسی عوامل موثر در تغییر مشتریان ناراضی به مبلغان شرکت|42076406|پرسشنامه تغییر مشتریان ناراضی,پرسشنامه عوامل موثر در تغییر مشتریان ناراضی,پرسشنامه تغییر مشتریان ناراضی به مبلغان شرکت
با سلام و درود خدمت خدمت شما پژوهشگر عزیز در این مطلب از سایت فایل با عنوان پرسشنامه بررسی عوامل موثر در تغییر مشتریان ناراضی به مبلغان شرکت هم اکنون آماده دریافت می باشد برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب مراجعه نمایید .


دانلود پرسشنامه بررسی عوامل مؤثر در تغییر مشتریان ناراضی به مبلغان شرکت ؛ در بخش تلفن همراه شرکت مخابرات استان مرکزی بر گرفته شده از پایان نامه تایید شده کارشناسی ارشد


مشخصات فایل
تعداد صفحات4حجم0/14 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdoc
توضیحات کامل
دانلود پرسشنامه پایان نامه رشته مدیریتپرسشنامه بررسی عوامل موثر در تغییر مشتریان ناراضی به مبلغان شرکت ؛ در بخش تلفن همراه شرکت مخابرات استان مرکزی

* با قیمت دانشجویی، ارزان و مناسب :)-* نوع فایل: WORD ، قابل ویرایش با فرمت doc
* بدون هیچ تگ و تبلیغات، قابلیت پرینت دارد
*** این فایل بصورت انحصاری برای فروشگاه فایلینا تولید شده و در هیچ جای دیگه ای بجز این فروشگاه پیدا نمی شود.
*** این پرسشنامه بر گرفته شده از پایان نامه تایید شده کارشناسی ارشد می باشد *** پرسشنامه دارای 10سوال چهار قسمتی و با طیف لیکرت 5 گزینه ای است. پرسش نامه زیر در راستای پژوهشی با عنوان بررسی عوامل مؤثر در تغییر مشتریان ناراضی به مبلغان شرکت ؛ در بخش تلفن همراه شرکت مخابرات استان مرکزی تهیه شده است. لذا با تخصیص زمان بطور دقیق آنرا تکمیل و به پژوهشگر ارائه دهید. مقیاس طیف لیکرت:

کاملا مخالفم

مخالفم

نظری ندارم

موافقم

کاملا موافقم

پرسشنامه ای که در دست دارید درباره تحقیق پیرامون

بررسی عوامل مؤثر در تغییر مشتریان ناراضی به مبلغان شرکت ؛ در بخش تلفن همراه شرکت مخابرات استان مرکزی

میباشد.با عنایت به اهمیت و ضرورت پژوهش در عرصه سازمان و بهبود اثر بخشی و کارایی واحد های مربوطه ،همکاری شما میتواند در فرایند تحقیق کار گشا باشد،لذا خواهشمند است با پاسخ دقیق به سوالات ،ما را در انجام این تحقیق یاری فرمایید.قبلا از همکاری شما متشکریم.لازم به توضیح است که پاسخ های شما نزد محقق محفوظ خواهد ماند و تنها در راستای تحقیق مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

دانشکده مدیریت

پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد(A.M)

عنوان:

بررسی عوامل مؤثر در تغییر مشتریان ناراضی به مبلغان شرکت ؛ در بخش تلفن همراه شرکت مخابرات استان مرکزی

مقطع تحصیلی: کارشناسی ارشد






"