پایان نامه با عنوان تعاونی ها

پایان نامه با عنوان تعاونی ها|42031430|تعاونی,طبقه بندی تعاونی ها,مراحل تشكیل یك تعاونی,اتحادیه بین المللی تعاون,پایان نامه با عنوان تعاونی ها,سیستم همکاری در فروش فایل,همکاری در فروش فایل,همکاری در فروش,فروش فایل,انجام پروژه و پایان نامه,fileina,فروشگاه ساز فایل,فروشگاه فایل,خرید پایان نامه
با سلام و درود خدمت خدمت شما پژوهشگر عزیز در این مطلب از سایت فایل با عنوان پایان نامه با عنوان تعاونی ها هم اکنون آماده دریافت می باشد برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب مراجعه نمایید .


الگوی تعاونی با فعالیت های تجاری پرشمار و گوناگونی تطبیق داده شده است در سال ۱۹۴۲ ایوان املیانوف، عالم فرهیخته علوم تعاون، به این مطلب اشاره كرد كه «كثرت فعالیت در تعاونی ها بسیار و گوناگونی آنها به واقع نامحدود است» در نتیجه این تنوع، هیچ تعریف واحد جهانی برای تعاونی وجود ندارد


مشخصات فایل
تعداد صفحات76حجم0/102 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdoc
توضیحات کامل
تعاونی ها مقدمه الگوی تعاونی با فعالیت های تجاری پرشمار و گوناگونی تطبیق داده شده است. در سال ۱۹۴۲ ایوان املیانوف، عالم فرهیخته علوم تعاون، به این مطلب اشاره كرد كه «كثرت فعالیت در تعاونی ها بسیار و گوناگونی آنها به واقع نامحدود است» در نتیجه این تنوع، هیچ تعریف واحد جهانی برای تعاونی وجود ندارد. کلمات کلیدی:تعاونیطبقه بندی تعاونی هامراحل تشكیل یك تعاونیاتحادیه بین المللی تعاون تعاونی چیست؟براساس تعریف «اتحادیه بین المللی تعاون» (ICA ) تعاونی یك اجتماع مستقل از افرادی است كه به طور داوطلبانه برای رفع نیازها و آرمان های مشترك اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی خود به وسیله یك بنگاه اقتصادی با مالكیت مشترك و نظارت مردمی گرد هم می آیند. رهبران تعاون در سراسر دنیا، آی.س.ای را یك سازمان غیردولتی با بیش از ۲۳۰ تشكل عضو در بیش از ۱۰۰ كشور جهان به عنوان صاحب نظر پیشرو در تعریف تعاون و ارزش های آن به رسمیت می شناسند.افرادی كه تعاونی را سازماندهی می كنند، به دلایل بسیار اقتصادی، اجتماعی و حتی سیاسی دست به این كار می زنند. نهضت تعاون در اغلب موارد روشی رضایت بخش برای تحقق اهداف فردی و در عین حال كمك به دیگران برای دستیابی به اهداف آنان تلقی می شود.كشاورزان و دامداران، تعاونی های عرضه و بازاریابی محصولات كشاورزی و دامی ایجاد می كنند تا سودخالص خود را به بالاترین حد برسانند. این امر مستلزم بازاریابی كارآمد محصولات تعاونی برای یافتن قیمت های بهتر و نیز پائین نگاه داشتن هزینه های مواداولیه است. كشاورزان و دامداران درمی یابند كه در نقش تولیدكننده، كاراتر و آگاه تر از یك بازاریاب و خریدار عمل می كنند. آنان همچنین می توانند با خرید و فروش حجم بیشتر، به نرخ های بهتری دست یابند.و به طور خلاصه، تعاونی ها به منظور ارائه خدمت به اعضا و برای رفع نیازهای آنان سازماندهی شده اند و بیش ا ز آن كه بر برگشت سرمایه سرمایه گذاران اهمیت دهند، بر تولید منفعت بیشتر برای اعضا متمركز شده اند. این رویكرد عضومدارانه، تعاونی ها را در اساس از دیگر شركت های سهامی متفاوت می كند. فهرست مطالبفصل اول:مقدمه 1مقدمه 3تعاونی مسكن : 4تعاونی چیست؟ 4طبقه بندی تعاونی ها 6الگوی تجاری جایگزین در آمریكا 8وظایف و مسئولیت های تعاونی 9مراحل تشكیل یك تعاونی 10مزیت ها و محدودیت های تعاونی 13مزیت های ویژه 14محدودیت های تعاونی 15مسکن در اولویت برنامه های دولت 17تعاونی های مسکن و ساماندهی بازار 18مشکلات تعاونی های مسکن 20ضرورت ساماندهی مقررات تعاونی های مسکن 23 فصل دوم:مطالعات تجربی 26تعریف و تشكیل و ثبت شركتهای تعاونی 27شركت تعاونی - استقلال شركت های تعاونی 30١- استقلال از جنبه اهداف شركت ها 31٢- استقلال از جنبه مقررات 33تعاونی هاو آنچه درپی دارند 34 فصل سوم:آمارها، شاخص ها ، اطلاعات 43شركتهای تعاونی مسكن : 44تبصره 6 47 فصل چهارم: نتیجه گیری 71تعاونی و ارزش های حاكم 74




"