ترجمه مقاله اثرات در: سیستم ارتباطی تصویر اوراق بهادار Manding و گفتار برای مدرسه سالمندان کودکان مبتلا به اوتیسم

ترجمه مقاله اثرات در: سیستم ارتباطی تصویر اوراق بهادار Manding و گفتار برای مدرسه سالمندان کودکان مبتلا به اوتیسم|41003806|اثرات در سیستم ارتباطی تصویر اوراق بهادار,Manding و گفتار برای,مدرسه سالمندان کودکان مبتلا به اوتیسم
با سلام و درود خدمت خدمت شما پژوهشگر عزیز در این مطلب از سایت فایل با عنوان ترجمه مقاله اثرات در: سیستم ارتباطی تصویر اوراق بهادار Manding و گفتار برای مدرسه سالمندان کودکان مبتلا به اوتیسم هم اکنون آماده دریافت می باشد برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

اثرات در: سیستم ارتباطی تصویر اوراق بهادار
Manding و گفتار برای
مدرسه سالمندان کودکان مبتلا به اوتیسم

زبان های مبتنی بر تصویر (چینی ) ومبتنی بر بافت(بریل) و یا سیستم های ارتباطی مبتنی بر تصویر. برخی کودکان اوتیسم، درک می کنند که دیگران چه می گویند و چه ارتباطی برقرار می کند، ولی نمی توانندخودشان را ابراز کنند، این برای آنان دشورا است که یاد بگیرند صحبت کنند. بعلاوه آنها باید از سایر استراتژیها دیداری برای ارتباطات استفاده کنند. اگر آنها ارتباط برقرار نکنند، مساله زا می شود. ناتوانی در برقراری ارتباط جهت رسیدن به خواسته ها و تمایلاتشان و یا عدم تایید، آنها را خسته تر می کند و رفتارهای نامناسبی چون کج خلقی و عصبانیت به عنوان یک راه ارتباطی بروز پیدا خواهد کرد. ما باید در ذهن داشته باشیم که بسیاری از این رفتار ها وسایل ارتباطی برای رسیدن به نیازهای فردی است و بنابراین هدف اصلی جلوگیری از رفتارهای پرخطر برای خود فرد و جایگزین کردن آنان با رفتارهای مناسب تر است. به بیان دیگر، معلمان باید این رفتارهای مساله زا را با مهارت های رفتاری جایگزین کنند که همان وظیفه را دارند و از آن طریق کودکان می توانند به خواسته هایشان برسند.

2.1.ارتباطات مکمل و جایگزین (AAC)

برای ارتباط داشتن باید از زبان برای تبادل اطلاعات استفاده کنیم. این مهارت ارتباطات بیانگر[1] نام دارد. وقتی اطلاعاتی که از دیگران ارائه می شود را درک می کنیم برای پاسخ، ارتباطی از خود نشان می دهیم. AAC جایگزینی برای این ارتباطات بیانگر است. ارتباطات مکمل وسایل ارتباطی موجود را بهبود بخشیده ، در عین حال ارتباطات جایگزین به طور کامل جانشین مصاحبات می شوند. AAC به نمادهای کلامی، صدایی، تصویری و دیداری وابسته است برای مثال سیستم های ارتباطات تبادل تصویر، خط بریل، ژست ها و یا فناوری کمکی. AAC برای کودکان که صحبت نمی کنند و یا کودکان اووتیسم بسیار مفید و کمک کننده است چون خستگی آنها از عدم درک را کاهش می دهد. با روشهایی چون AAC افراد ممکن است از نظر مسائل مهمی مورد بررسی قرار گیرند. AAC موجب بهبود و رشد صحبت کردن می شود. ثابت شده است که روشهای AAC تاثیر منفی روی بهبود و رشد صحبت کردن ندارد. از سوی دیگر، رشد کلامی بسیاری از کودکان نیز توسط این روشها به اثبات رسیده است.

[1] EXPRESSIVE