اتخاذ نوآوری های حسابداری مدیریت: سازگاری فرهنگ سازمانی و درک نتایج

اتخاذ نوآوری های حسابداری مدیریت: سازگاری فرهنگ سازمانی و درک نتایج|40278438|دانلود سازگاری فرهنگ سازمانی,کاملترین مقاله فرهنگ سازمانی,بهترین مقاله سازگاری سازمانی,ترجمه مقاله سازگاری سازمانی,مقاله isi سازگاری سازمانی,ترجمه مقاله آی اس آی سازمانی,کاملترین مقاله ترجمه isi,ترجمه مقاله آی اس آی خارجی,دانلود مقاله isi ترجمه شده,ترجمه مقاله isi خارجی
با سلام و درود خدمت خدمت شما پژوهشگر عزیز در این مطلب از سایت فایل با عنوان اتخاذ نوآوری های حسابداری مدیریت: سازگاری فرهنگ سازمانی و درک نتایج هم اکنون آماده دریافت می باشد برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

شامل 39 صفحه در قالب ورد و قابل ویرایش

فایل اصلی مقاله بصورت pdf هم موجود می باشد.

عنوان فارسی : مقاله ترجمه شده:


عنوان انگلیسی :
Adoption of management accounting innovations: Organizationalculture compatibility and perceived outcomes

چکیده

اگر چه معرفی تعدادی از نوآوری های موفق حسابداری مدیریت در طول چند دهه ی گذشته ، منجر به انجام تحقیقات وسیعی شده است، علم و دانش ، در مورد چگونگی نشر و گسترش نوآوری ای که توسط اثر متقابل بین ویژگی های پذیرنده و ویژگی های نوآوری تحت تاثیر قرار می گیرد را محدود کرده ایم. پژوهش ارائه شده در این مقاله کمک می کند تا اتخاذ نوآوری در سطح تجزیه و تحلیل شرکت بررسی شود. ما مدل تطبیقی ای که به تازگی دو ایده و نظر را در مورد اتخاذ و قبول نوآوری معرفی کرده است را توسعه داده و بررسی می کنیم- مفهوم سازگاری بین فرهنگ سازمانی و ارزش ها و باورهای موجود در نوآوری و دیدگاهی که پذیرندگان اولیه و آخر ممکن است هر دو ایده را اتخاذ کنند که آن هم مبتنی بر سود و زیان اقتصادی و اجتماعی است. در ترکیب این مدل ها، ما فرض می کنیم که نشر و گسترش نوآوری ای که با اعتقادات و ارزش های شرکت مطابق است، زود اتخاذ می شود و به تصویب می رسد البته اگر مزایای کافی دریافت شود. از طرفی نوآوری رد می شود البته اگر آن بدون دریافت مزایا باشد و نفوذ نوآوری ای که با ارزش ها و باورهای شرکت مطابق نیست دیر اتخاذ می شود البته اگر احتمال وارد آمدن ضرر و زیان کاهش یابد و در حالی نوآوری رد می شود که عدم انجام آن تصور شود( ضرر و زیان کاهش نیابد). شرکت های تولیدی سوئدی مبتنی بر وب، داده هایی را ارائه دادند که کارت های امتیازی متوازن را در سراسر شرکت بررسی می کرد و فرضیه ها هم با استفاده از همان داده ها ایجاد شدند و مورد آزمون قرار گرفتند. در بسیاری جهات، الگوی نتایج این مطالعه از مدل و فرضیات ما حمایت می کند.