پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری CRM

پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری CRM|39032112|مدیریت , مدیریت ارتباط با مشتری CRM, دانلود پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری CRM, پاورپوینت در مورد مدیریت ارتباط با مشتری CRM, تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری CRM, پاورپوینت درباره مدیریت ارتباط با مشتری CRM, پاورپوینت راجع به مدیریت ارتباط با مشتری CR,,,
با سلام و درود خدمت خدمت شما پژوهشگر عزیز در این مطلب از سایت فایل با عنوان پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری CRM هم اکنون آماده دریافت می باشد برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

دانلود ،
با فرمت ppt و در 73 اسلاید قابل ویرایش.

بخشی از پاورپوینت :تعريف 1 : رويكردي چند جانبه، جامع و گسترده است كه براي ايجاد هماهنگي بين ميزان فروش، خدمات مشتريان، بازاريابي، پشتيباني و ديگر فعاليت‌هاي مربوط به مشتري استقرار مي‌يابد.
تعريف 2 : به همه فرایندها و فناوریهایی گفته می‌شود که در شرکت‌ها و سازمان‌ها برای شناسایی، ترغیب، گسترش، حفظ و ارائه خدمت به مشتریان به کار می‌رود.
اهداف CRM
• افزایش درآمد حاصله از فروش • افزایش میزان موفقیت در روابط با مشتریان • افزایش سود • افزایش میزان رضایت مشتریان • ارائه محصولات صحیح به هر مشتری • ارائه محصولات صحیح از طریق کانالهای صحیح به هر مشتری • ارائه محصولات صحیح در زمان صحیح به هر مشتری • حمایت(خدمات پس از فروش)