پروپوزال رشته مديريت

پروپوزال رشته مديريت|39024673|دانلود پروپوزال رشته مديريت, پروپوزال آماده مديريت, دانلود پروپوزال آماده مديريت, نمونه پروپوزال کارشناسی ارشد مديريت, پاورپوینت پروپوزال مديريت, پروپوزال مديريت, رایگان , روش تحقیق , پروپوزال پر شده رشته مديريت, دانلود پروپوزال مديريت, پروپوزال تکم,,,
با سلام و درود خدمت خدمت شما پژوهشگر عزیز در این مطلب از سایت فایل با عنوان پروپوزال رشته مديريت هم اکنون آماده دریافت می باشد برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

دانلود پروپوزال مديريت،
( مناسب برای درس روش تحقیق مقطع کارشناسی ارشد )این فایل یک نمونه پروپوزال آماده و تکمیل شدهٔ رشته مديريت، می‌ باشد که طبق اصول و استانداردهای پروپوزال نویسی نگارش شده است.


فهرست مطالب :
عنوان پروپوزال
جدول اطلاعات مربوط به اساتيد مشاور
جدول اطلاعات مربوط به پروپوزال
تعریف مساله
بیان مساله
اهداف تحقیق
سوال های اصلی تحقیق
پیشینه تحقيق
ضروت انجام تحقيق
فرضيه های تحقیق
روش انجام تحقيق
منابع تحقیق
و ...



در ادامه به بخشی از این پروپوزال می‌پردازیم:
تاثير تاکتيک هاي بازاريابي رابطه مند برکيفيت روابط و وفاداري مشتريان
مقدمه
سازمان‌ها با درکي که از اهميت رضايت مشتري کسب کرده¬اند، به تدريج در حال فاصله¬گيري از بازاريابي سنتي و گرايش به بازاريابي رابطه¬مند مي¬باشند. رضايت مشتري عامل اصلي موفقيت در بسياري از سازمان‌هاست و در تحقيقات متعدد به رابطه رضايت مشتري با ارتباط دهان به دهان، وفاداري، تکرارخريد و افزايش سودآوري سازمان‌ها اشاره شده است (فرناندزگنزالس وپرادو ،2007،ص500). در صنايع خدماتي که ارائه خدمات مستلزم برقراري ارتباط و تعامل با مشتري است، رضايت کلي مشتريان مبتني بر چگونگي رويارويي وتجربه آنان از سازمان است. لذا جاي تعجب نيست که شرکت¬ها منابع قابل توجهي را صرف اندازه¬گيري و مديريت رضايت مشتري مي¬کنند. بنگاه¬هاي اقتصادي براي بهبود رضايت و وفاداري مشتري بايد در خصوص عوامل موثر بر رضايت مشتري به وفاداري آنان دست يابند (لائو و همکاران ،2004،ص، 545).
مشتري تنها منبع سودآوري شرکت‌ها در زمان حال و آينده است. ولي، به هر حال يک مشتري خوب که سودمندي بيشتري را ايجاد مي‌کند هميشه امکان دارد که از دست برود؛ زيرا رقابت بر سر دستيابي به مشتريان خوب شديد است (گري، بايون،2001،ص 8). شرکت‌هاي زمانه ما بايد به حفظ و نگهداري مشتريان فعلي و ايجاد رابطه بلندمدت و سودآور با آن‌ها تأکيد نمايند. ديدگاه اصلي حفظ مشتريان اين است که بايد با عرضه ارزش برتر به مشتري، رضايت وي را (پيوسته) تأمين کرد (کاتلر،گري،2001،ص17).
1-1- بيان مسئله
پايه‌هاي اصلي جهان بيني بازاريابي رابطه‌مند بر مفهومي ‌قرار دارد که اولين بار توسط لئونارد بري مطرح شد و توسط ديگر صاحبنظران گسترش يافت. ديدگاه بازاريابي رابطه‌مند مرهون تلاش‌هاي کريستوفر ، پايني و بالانتين است که در گسترش قلمرو و حوزه مباني تئوريک آن کوشش چشم¬گيري داشتند. ديدگاه آن‌ها مبني به نکات ذيل است:
تأکيد به ارتباط بين مشتريان و عرضه¬کنندگان که ايجاد رابطه را به جاي معامله مورد توجه قرار مي‌دهد.
ديدگاه بازاريابي رابطه‌مند بر حداکثر سازي ارزش مشتريان و همچنين بخش‌هاي ويژه‌اي از مشتريان متمرکز است.
استراتژي‌هاي بازاريابي رابطه‌مند به توسعه وتقويت روابط قوي با مشتريان و عرضه¬کنندگان، بازارهاي حاصل از مشتريان توصيه شده ، بازارهاي حاصل از تأثير افراد با نفوذ و بازارهاي جذب نيروي انساني و بازار داخلي که - درون سازمان است - معطوف مي‌باشد...
توضیحات پروپوزال :
- این پروپوزال کاملا استاندارد می باشد و مطابق اصول پروپوزال نویسی نگارش شده است
- مناسب جهت ارائه برای درس روش تحقیق مقطع کارشناسی ارشد.
- مناسب برای دانشجویانی که می‌خواهند با نگارش صحیح پروپوزال نویسی در مقطع کارشناسی ارشد آشنا شوند.
فرمت فایل : Word قابل ویرایش