ویژگیهای تجارت الكترونیك در برابر تجارت سنتی

ویژگیهای تجارت الكترونیك در برابر تجارت سنتی|39008896|دانلود تحقیق تجارت الکترونیک,ویژگیهای تجارت الكترونیك در برابر تجارت سنتی,تجارت سنتی,تجارت الكترونیك,تحقیق تجارت الكترونیك,مقاله تجارت الكترونیك,تحقیق تجارت سنتی,تحقیق اقتصاد,مقاله اقتصاد,دانلود رایگان,مقاله رایگان,تحقیق رایگان
با سلام و درود خدمت خدمت شما پژوهشگر عزیز در این مطلب از سایت فایل با عنوان ویژگیهای تجارت الكترونیك در برابر تجارت سنتی هم اکنون آماده دریافت می باشد برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

مقدمه:

تجارت الكترونیكی در برابر تجارت سنتی (Traditional commerce & e - commerce) : هر فن آوری پیشرفته ، ایجاد تهدیدها وفرصتهای جدیدی برای سازمانها میشود . تغییر در فن آوری ، موجب تغییر در قانونمندی های بازرگانی شركتها و متحول ساختن سیستمهای سازمانی و اجتماعی میگردد . تكنولوژی اطلاعات به عنئان لبه پیشرو تكنولوژیهای جدید در سه پارامتر سرعت ، دقت و هزینه فعالیتها می تواند تاثیرگذار باشد . تكنولوژی اطلاعات میتواند پنج مزیت عمده ایجاد كند: ارزانتر (تولید خرجی های مشابه با هزینه كمتر ) ، بیشتر (تولید خروجی هابیشترو با هزینه مشابه ) ، سریعتر (تولید خروجیهای مشابه با همان هزینه در زمان كمتر ) ، بهتر (تولید خروجی های مشابه با همان هزینه وهمان زمان ولی با تجارت الكترونیك ، موانع جغرافیای و تفاوت روز و شب در مناطق مختلف را از میان بر میدارد و باعث ارتقای ارتباطات و گشودگی اقتصادی در سطح ملی وبین المللی میشود . تجارت الكترونیك طریق هدایت كسب و كار راتغییر میدهد و بدین ترتیب باعث تبدیل بازارهای سنتی به شكلهای جدیدتر میشود .