مقاله ترجمه شده اعتماد مصرف كننده به تجارت الكترونيك در آمريكا ، سنگاپور و چين

مقاله ترجمه شده اعتماد مصرف كننده به تجارت الكترونيك در آمريكا ، سنگاپور و چين|39006531|مقاله مدیریت,رشته مدیریت,دانلود مقاله ,تجارت الكترونيك ,مقاله تجارت الكترونيك ,فروشندگان الكترونيكي ,دانلود,مقاله,ترجمه,مدیریت,رشته مدیریت
با سلام و درود خدمت خدمت شما پژوهشگر عزیز در این مطلب از سایت فایل با عنوان مقاله ترجمه شده اعتماد مصرف كننده به تجارت الكترونيك در آمريكا ، سنگاپور و چين هم اکنون آماده دریافت می باشد برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب مراجعه نمایید .


عنوان انگلیسی: Consumer trust in e-commerce in the United States,
Singapore and China

خلاصه
اين تحقيق سوابق و پيامدهاي اعتماد مصرف كننده را در آمريكا ، سنگاپور و چين بررسي مي كند . نتايج نشان مي دهد كه شهرت و اطمينان سيستم يك فروشنده اينترنتي و گرايشي طبيعي مشتري به اعتماد بطور قطعي مربوط به اعتماد مشتري مي باشد . اعتماد مشتري رابطه مثبتي با طرز تلقي و رابطة منفي با ريسك مشاهده شده دارد . مفاهيم مورد بحث قرار گرفتند .

Abstract
This study examines the antecedents and consequences of consumer trust in the United States, Singapore and China. The
results show that reputation and system assurance of an Internet vendor and consumers’ propensity to trust are positively
related to consumer trust. Consumers’ trust has a positive relationship with attitude and a negative relationship with perceived
risk. Implications of the results are discussed.
2006 Elsevier Ltd. All rights reserved.