تحقیق بازاريابي و بازسازي زيره و زرشك

تحقیق بازاريابي و بازسازي زيره و زرشك|35011593|بازاریابی,بازسازی,زیره,زرشک
با سلام و درود خدمت خدمت شما پژوهشگر عزیز در این مطلب از سایت فایل با عنوان تحقیق بازاريابي و بازسازي زيره و زرشك هم اکنون آماده دریافت می باشد برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

دانلود تحقیق با موضوع بازاريابي و بازسازي زيره و زرشك،در قالب word و در 220 صفحه، قابل ویرایش، شامل:
1-1 مقدمه 22-1 ضرورت‌ و اهمیت‌ مسئله‌ 53-1 اهداف تحقیق 84- 1 فرضیات تحقیق 85-1 كاربردهای انجام تحقیق 96-1 پیشینه تحقیق 9تحقیقات انجام شده در زمینه بازاریابی و بازار رسانی محصولات كشاورزی 9فصل اولبخش اول 171-2 مقدمه‌ 172-2 تاریخچه‌ 183-2 خصوصیات‌ گیاهشناسی‌ زیره‌ سبز 181-3-2 ویژگیهای‌ عمومی‌ 182-3-2 ارقام‌ زیره‌ سبز 203-3-2 زیستگاه‌ و پراكنش‌ 201-4-2 مصارف خوراكی و ارزش غذایی 252-4-2 اهمیت‌ دارویی‌ 265-2 سایر كاربردهای‌ زیره‌ سبز 266-2 ویژگیها وروشهای‌ كشت‌ زیره‌ سبز 271-6-2 كاشت‌ 293-6-2 داشت‌ 303-6-2 برداشت‌ 317-2 آفات‌ و امراض‌ 328-2 خصوصیات‌ زرشگ‌ 339-2 تاریخچه‌ زرشك‌ 3410-2 خصوصیات‌ گیاهشناسی‌ و پراكنش‌ جنس‌ زرشك‌ 351-10-2 ویژگیهای‌ عمومی‌ 352-10-2 گونه‌های‌ زرشگ‌ 353-10-2 زیستگاه‌ و پراكنش‌ 3811-2 مصارف‌ خوراكی‌، ارزش‌ غذایی‌ و اهیمت‌ دارویی‌ زرشك‌ 391-11-2 مصارف‌ خوراكی‌ و ارزش‌ غذایی‌: 402-11-2 اهمیت‌ دارویی‌ 4012-2 سایر كابردهای‌ زرشك‌: 4113-2 ویژگیها و روشهای‌ پرورش‌ زرشك‌ بیدانه‌ 421-13-2 كاشت‌ و تكثیر 442-13-2 داشت‌ 453-13-2 برداشت‌ 4614-2 آفات‌ و امراض‌ زرشك‌ 48بخش دوم 51-2 تعریف بازار 512-2 طبقه بندی بازارهای مختلف 511-2-2 طبقه بندی بازار بر اساس موضوع مبادلات: 512-2-2 بازارها بر اساس وضعیت مكانی: 523-2 تعریف بازاریابی 524-2 ابعاد مختلف بازاریابی 551-4-2 بازاری گرائی 562-4-2 بازار شناسی 563-4-2 بازاریابی 564-4-2 بازار رسانی 575-4-2 بازار گردی 576-4-2 بازار سنجی 577-4-2 بازار داری 588-4-2 بازار گرمی 589-4-2 بازار گردانی 585-2 عناصر قابل كنترل و موثر بر بازاریابی 596-2 تاریخچه بازاریابی 597-2 مفاهیم اساسی بازاریابی 628-2 عوامل موثر در بازاریابی 631-8-2 فروشندگان اولیه 632-8-2 واسطه‌های بازاریابی 641-2-8-2 دلالان 642-2-8-2 واحدهای توزیع فیزیكی 643-2-8-2 آژانسهای خدمات بازاریابی 654-2-8-2 واسطه‌های مالی 653-8-2 مشتریان 654-8-2 رقبا 665-8-2 جوامع 679-2 مفهوم جدید بازاریابی 6710-2 تئوریهای رفتار خریدار 681-10-2 تئوری اقتصاد خرد (Microevonmic theory) 682-10-2 تئوری روان شناسی (psychogical) 691-2-10-2 مراحل تصمیم گیری خریدار 691-1-2-10-2 شناخت اشكال 692-1-2-10-2 جستجو برای اطلاعات 703-1-2-10-2 ارزیابی كردن خط مشی‌های مختلف (عمل تصمیم گیری) 7111-2 مفهوم بازاریابی محصولات كشاورزی 7212-2 اهمیت بازاریابی محصولات كشاورزی 7313-2 عملیات بازاریای 751-13-2 فعالیت‌های مبادله ای 752-13-2 فعالیت‌های فیزیكی 7614-2 سازمان بازاریابی 7815-2 فعالیتها و وظایف بازاریابی محصولات كشاورزی 801-15-2 جمع آوری اطلاعات 802-15-2 حمل و نقل 813-15-2 درجه بندی و استاندارد نمودن محصولات 824-15-2 بسته بندی و تبدیل محصولات 835-15-2 انبارداری 856-15-2 تبلیغات 857-15-2 اعتبار 858-15-2 قیمت گذاری 8616-2 شبكه‌های بازاریابی 871-16-2 خرده فروشان 872-16-2 عمده فروشان 873-16-2 سلف خران 884-16-2 میدان داران 885-16-2 سایر موارد 8817-2 اهداف بازاریابی محصولات كشاورزی 891-17-2 آنچه به عهده دولت می‌باشد 892-17-2 آنچه بر عهده تولید كننده می‌باشد 9018-2 نقش شركتهای تعاونی در بازاریابی 9119-2 مسیر بازاریابی 9120-2 هزینه‌های بازاریابی 9221-2 حاشیه بازاریابی 9324-3- كارایی بازاریابی 9423-2 مدل‌های حاشیه بازاریابی 961-23-2 الگوی مارك- آپ (Mark up Model) 962-23-2 الگوی حاشیه نسبی (Relative Model) 973-23-2 الگوی هزینه بازاریابی (Marketing Cost. Model) 974-23-2 الگوی انتظارات عقلایی (Ration Expectation Model) 9824-2 شفافیت بازار 9925-2 برخی مشكلات اساسی موجود در بازاریابی محصولات كشاورزی 99فصل سوم1-3 مقدمه 1032-3 روش تحقیق 1033-3 روش جمع آوری اطلاعات 1034-3 منابع اطلاعات ثانویه 1045-3 منابع اطلاعات اولیه 1056-3 جامعه آماری 1057-3 نمونه آماری 105فصل چهارم1-4- مقدمه 1082-4- اهمیت اقتصادی زیره 1081-2-4- كشورهای وارد كننده و صادر كننده زیره 1102-2-4- روند تولید و صادرات زیره 1103-4 مشخصات جامعه مورد بررسی و مشخصات تحقیق 1144-4 ویژگی‌های نمونه مورد بررسی تولید كنندگان زیره 1151-4-4 ویژگی‌های سنی 1152-4-4 سطح تحصیلات 1163-4-4 وضعیت مالكیت اراضی 1175-4 ویژگی‌های نمونه مورد بررسی عمده فروشان زیره 1181-5-4 ویژگی‌های سنی 1182-5-4 سطح تحصیلات 1191-6-4 ویژگیهای سنی 1202-6-4 سطح تحصیلات 1207-4 انواع بازارهای زیره 1211-7-4 بازار سر مزرعه 1222-7-4 بازار عمده فروشی 1243-7-4 بازار خرده فروشی 1268-4 سازمان بازاریابی زیره 1271-8-4 عمده فروشان 1282-8-4 خریدران محلی 1293-8-4 نمایندگان عمده فروش 1294-8-4 میدان داران 1305-8-4 دلالان 1306-8-4 خرده فروشان 1319-4 عملیات بازاریابی زیره 1311-9-4 حمل و نقل 1312-9-4 درجه بندی 1323-9-4 استاندارد 1331-3-9-4 مواد خارجی موجود در زیره 1332-3-9-4 ویژگی‌های زیره استاندارد شده باید به شرح زیر باشد: 1344-9-4 بسته بندی 1345-9-4 اطلاعات زیر باید بر روی هر بسته یا بر چسب شود: 1355-9-4 انبارداری 13510-4 اعتبار 13511-4 مسیر بازاریابی زیره 1371-11-4 مسیرهای اصلی بازاریابی زیره 13812-4 قیمت گذاری 13813-4 حاشیه بازاریابی 13914-4 هزینه بازاریابی 14115- 4 سود بازاریابی 14416-4 ضریب هزینه بازاریابی 14517-4 ضایعات 14618-4 عدم كارایی بازاریابی 14719-4 شفافیت بازار 14820-4 ویژگی‌های نمونه مورد بررسی تولید كنندگان زرشك 1491-20-4 ویژگی‌های سنی 1492-20-4 سطح تحصیلات 1503-20-4 وضعیت مالكیت اراضی 15121-4 ویژگیهای نمونه مورد بررسی عمده فروشان زرشك 1521-21-4 ویژگیهای سنی 1522-21-4 سطح تحصیلات 15322-4 ویژگی‌های نمونه مورد برری خرده فروشان زرشك 1531-22-4 ویژگی‌های سنی 1532-22-4 سطح تحصیلات 15423-4 انواع بازارهای زرشك 1551-23-4 بازار سر مزرعه 1562-23-4 بازار خرده فروشی 15824-4 سازمان بازاریابی 1601-24-4 عمده فروشان 1602-24-4 خریداران محلی 1613-24-4 نمایندگان عمده فروش 1624-24-4 میدان داران 1625-24-4 دلالان 1636-24-4 خرده فروشان 16325-4 عملیات بازاریابی زرشك 1641-25-4 حمل و نقل 1642-25-4 درجه بندی 1643-25-4 استاندارد 1664-25-4 بسته بندی 1685-25-4 انبارداری 16826-4 اعتبار 16927-4 مسیر بازاریابی زرشك 1708-4 قیمت گذاری 17129-4 حاشیه بازاریابی 17230-4 هزینه‌های بازاریابی 17331-4 سود بازاریابی 17732-4 ضریب هزینه بازاریابی 17933-4 ضایعات 17934-4 عدم كارایی بازاریابی 18235-4 شفافیت بازار 18336-4 مشكلات بازاریابی و صادرات زیره و زرشك 184فصل پنجم1-5- مقدمه 1882-5 نتایج و بحث 1883-5 پیشنهادات جهت بهبود بازاریابی زیره و زرشك 198منابع 205