تحقیق ارزیابی رضایت مندی مشتریان شرکت داروسازی ثامن در طي يك دوره يك ساله و ارائه راه كارهايي براي

تحقیق ارزیابی رضایت مندی مشتریان شرکت داروسازی ثامن در طي يك دوره يك ساله و ارائه راه كارهايي براي|35011586|رضایت مندی,مشتری,ارزیابی,شرکت داروسازی
با سلام و درود خدمت خدمت شما پژوهشگر عزیز در این مطلب از سایت فایل با عنوان تحقیق ارزیابی رضایت مندی مشتریان شرکت داروسازی ثامن در طي يك دوره يك ساله و ارائه راه كارهايي براي هم اکنون آماده دریافت می باشد برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

دانلود تحقیق با موضوع ارزیابی رضایت مندی مشتریان شرکت داروسازی ثامن در طي يك دوره يك ساله و ارائه راه كارهايي براي بهبود،در قالب word و در 134 صفحه، قابل ویرایش، شامل:
مقدمه
بيان مسأله يا موضوع تحقيق ضرورت انجام تحقيق هدف از مطالعه موضوع پيشينه تحقيق فرضيات تعريف عمليات متغيرها ابزار گرد آوري داده‌ها جامعه آماري مراحل انجام تحقيق تعريف مفاهيم محدوديت‌ها- موانع و مشكلات تحقيق بخش اول: آشنایی با صنعت داروسازی و ساخت محلولهای تزریقی 1- تاريخچه ادويه ي مركبه و شناخت مفردات طبي دارو شناسي در ايران 2- تكنولوژي 3- روش اجرايي عمليات توليد (مراحل ساخت محلولهای تزریقی) ساخت محلول بخش 2: مباحثی در مورد مشتری 1- مشتری کیست؟ قبل از اينكه مشتريانتان تغيير رأي بدهند رفتارتان را تغيير دهيد مقدمه حقايق مسلم درباره مشتريان يكي از مديران فورد در مورد مشتري مي‌گويد: مشتري سود است و هرچيزديگر هزينه سربار خودتان را به جاي مشتري بگذاريد چرا مشتريانمان را از دست مي‌دهيم مشتري يعني كسب و كار، كسب و كار يعني مردم، مردم يعني مشتري هنري فورد در اين خصوص مي‌گويد: هدف سازمان شما ايجاد مشتري است اقدامات اساسي براي جلب مشتري بيشتر با مشتريان خود ارتباط دائم داشته باشيد. هر يك از كاركنان شما بايد مشتريانتان را ملاقات كنند. 2- «روش اجرايي نحوه ارتباط با مشتري و اندازه‌گيري رضايت مشتري» تعاريف شرح فعاليت‌ها كليات ارتباط با مشتري نحوه اندازه‌گيري ميزان رضايت مشتري 3- «روش اجرايي رسيدگي به شكايت مشتريان» تعاريف مسئوليت و اختيار شرح فعاليت‌ها بخش سوم: بازاریابی تعریف 1- استراتژي هاي عمده تقسيم بندي بازار 2- ارزشيابي و انتخاب استراتژي تقسيم بندي بازار 3- آميخته های بازاريابي «روش تحقيق» مصاحبه و اخذ نظرات كتبي بوسيله پرسشنامه: منابع اطلاعات اطلاعاتي راجع به رؤساي بيمارستانها و مسئولين فني داروخانه‌ها: بررسي فرضيه‌ها: فرضيه 1: فرضيه 2: فرضيه 3. فرضيه 4. فرضيه 5. فرضيه 6. تحليل يافته‌هاي پرسشنامه اي تبليغات براي فروش نتیجه گیری پيشنهادات توصيه به ساير دانشجويان نمونه پرسشنامه منابع: