پاورپوینت انتخاب و مدیریت کانال های بازاریابی (فصل هجدهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر)

پاورپوینت انتخاب و مدیریت کانال های بازاریابی (فصل هجدهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر)|34029109|انتخاب و مدیریت کانال های بازاریابی,فصل هجدهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر,خلاصه كتاب اصول بازاریابی كاتلر,نکات كتاب اصول بازاریابی كاتلر,دانلود كتاب اصول بازاریابی كاتلر,دانلود خلاصه كتاب اصول بازاریابی كاتلر,دانلود نکات كتاب اصول بازاریابی كاتلر
با سلام و درود خدمت خدمت شما پژوهشگر عزیز در این مطلب از سایت فایل با عنوان پاورپوینت انتخاب و مدیریت کانال های بازاریابی (فصل هجدهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر) هم اکنون آماده دریافت می باشد برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

دانلود پاورپوینت با موضوع انتخاب و مدیریت کانال های بازاریابی (فصل هجدهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر)،در قالب ppt و در 29 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:
تعاریف پایهدلالتسهیل کنندهنماینده تولید کنندهبازرگانخرده فروشنمایندگی فروشپرسنل فروشعمده فروش (توزیع کننده)کانال های بازاریابی چه هستند؟چرا از واسطه های بازاریابی استفاده می شود؟وظایف و جریانات کانالوظایف و جریانات کانالتدارک و تخصیص وجوه موردنیاز برای تامین مالی موجودی محصول در سطوح مختلف کانال بازاریابیسطوح کانالکانال سطح صفرکانال یک سطحیکانال دوسطحیتجزیه و تحلیل میزان خدمات مطلوب مشتریانگزینه های اصلی کانالانواع واسطه موجودتعداد واسطهشرایط و مسئولیت های اعضای کانالارزیابی گزینه های کانال اصلیمعیارهای کنترل و نظارتمعیار های تطبیقیایجاد انگیزش در اعضای کانالایجاد انگیزش در اعضای کانالاهرم پاداشاهرم مشروعیتاهرم کارشناسیاهرم قدرت طرف مقابلارزیابی کانالاصلاح ترتیبات کانالسیستم های بازاریابی عمودیانواع سیستم های بازاریابی عمودیبازاریابی عمودی مشارکتیبازاریابی عمودی اداریبازاریابی عمودی قراردادیانواع سیستم های مشارکت ارزش افزوده قراردادیزنجیره های داوطلبانه به سرپرستی عمده فروششرکت های تعاونی خرده فروشیموسسات امتیازیرقابت نوین در عرصه خرده فروشیسیستم های بازاریابی افقیسیستم های بازاریابی چند کانالهنقش واحدهای منفرد در یک کانال (5 تشخیص مک کامون)مسائل قانونی و اخلاقی در روابط کانالمعامله اختصاصینواحی اختصاصیموافقت های الزام آورحقوق واسطه های مجاز

توضیحات:كتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ كاتلر و گری آرمسترانگ از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح كارشناسی و كارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت كامل و جامع فصل هجدهم این كتاب با عنوان انتخاب و مدیریت کانال های بازاریابی در 29 اسلاید می باشد كه می تواند به عنوان سمینار در كلاس و ارائه كلاسی درس مدیریت و اصول بازاریابی مورد استفاده قرار گیرد.