پاورپوینت مديريت خطوط کالا، نام هاي تجاري و بسته بندي (فصل پانزدهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر)

پاورپوینت مديريت خطوط کالا، نام هاي تجاري و بسته بندي (فصل پانزدهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر)|34029099|مديريت خطوط کالا,مدیریت نام هاي تجاري,مدیریت بسته بندي,فصل پانزدهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر,كتاب اصول بازاریابی كاتلر,اصول بازاریابی كاتلر,اصول بازاریابی كاتلر pdf,اصول بازاریابی كاتلر و آرمسترانگ,پاورپوینت کتاب اصول بازاریابی كاتلر
با سلام و درود خدمت خدمت شما پژوهشگر عزیز در این مطلب از سایت فایل با عنوان پاورپوینت مديريت خطوط کالا، نام هاي تجاري و بسته بندي (فصل پانزدهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر) هم اکنون آماده دریافت می باشد برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

دانلود پاورپوینت با موضوع مديريت خطوط کالا، نام هاي تجاري و بسته بندي (فصل پانزدهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر)،در قالب ppt و در 22 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:
کالا چيست؟سطوح پنج گانه يک کالاسلسه مراتب کالاطبقه بندي کالاهاتصميمات درباره ترکيب کالاهاعرض ترکيب کالا و طول خط کالاي محصولات پي اند جيتصميمات درباره خط کالاتجزيه و تحليل خط کالاطول خط کالانام تجاري چيست؟سطوح عقيده مشتريان نسبت به نام تجاريارزش ويژه نام تجاريمزاياي رقابتي ارزش ويژه بالاي نام تجاريچالش ها در تعيين نام تجارينگرش کلي بر تصميمات نام تجاريمزاياي تعيين نام تجاري براي فروشندهخط مشي هاي نام تجاريبسته بندي و برچسب زني


توضیحات:كتاب اصول بازاریابی، تالیف فیلیپ كاتلر و گری آرمسترانگ، از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح كارشناسی و كارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت كامل و جامع فصل پانزدهم این كتاب با عنوان مديريت خطوط کالا، نام هاي تجاري و بسته بندي در 22 اسلاید می باشد كه می تواند به عنوان سمینار در كلاس و ارائه كلاسی درس مدیریت و اصول بازاریابی مورد استفاده قرار گیرد.