تحقیق رضایتمندی مشتریان شرکت داروسازی ثامن طی وره یکساله وارائه راهکارهایی برای بهبود آن

تحقیق رضایتمندی مشتریان شرکت داروسازی ثامن طی وره یکساله وارائه راهکارهایی برای بهبود آن|34024104|رضایتمندی مشتریان,رضایتمندی مشتریان خودرو,رضایتمندی مشتریان بانک,رضایتمندی مشتریان شرکت,تحقیق رضایتمندی مشتریان,مقاله رضایتمندی مشتریان,پایان نامه رضایتمندی مشتریان,افزایش رضایتمندی مشتریان,تحقیق افزایش رضایتمندی مشتریان
با سلام و درود خدمت خدمت شما پژوهشگر عزیز در این مطلب از سایت فایل با عنوان تحقیق رضایتمندی مشتریان شرکت داروسازی ثامن طی وره یکساله وارائه راهکارهایی برای بهبود آن هم اکنون آماده دریافت می باشد برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

دانلود تحقیق با موضوع رضایتمندی مشتریان شرکت داروسازی ثامن طی دوره یک ساله و ارائه راهکارهایی برای بهبود آن،در قالب word و در 135 صفحه، قابل ویرایش، شامل:
مقدمهبيان مسأله يا موضوع تحقيقضرورت انجام تحقيقهدف از مطالعه موضوعپيشينه تحقيقفرضياتتعريف عمليات متغيرهاابزار گرد آوري داده‌هاجامعه آماريمراحل انجام تحقيقتعريف مفاهيممحدوديت‌ها- موانع و مشكلات تحقيقبخش اول: آشنایی با صنعت داروسازی و ساخت محلولهای تزریقی1- تاريخچهادويه ي مركبه و شناخت مفردات طبيدارو شناسي در ايران2- تكنولوژي3- روش اجرايي عمليات توليد (مراحل ساخت محلولهای تزریقی)ساخت محلولبخش دوم: مباحثی در مورد مشتری1- مشتری کیست؟قبل از اينكه مشتريانتان تغيير رأي بدهند رفتارتان را تغيير دهيدمقدمهحقايق مسلم درباره مشتريانيكي از مديران فورد در مورد مشتري مي‌گويد:مشتري سود است و هرچيزديگر هزينه سربارخودتان را به جاي مشتري بگذاريدچرا مشتريانمان را از دست مي‌دهيممشتري يعني كسب و كار، كسب و كار يعني مردم، مردم يعني مشتريهنري فورد در اين خصوص مي‌گويد:هدف سازمان شما ايجاد مشتري استاقدامات اساسي براي جلب مشتري بيشتربا مشتريان خود ارتباط دائم داشته باشيد.هر يك از كاركنان شما بايد مشتريانتان را ملاقات كنند.2- «روش اجرايي نحوه ارتباط با مشتري و اندازه‌گيري رضايت مشتري»تعاريفشرح فعاليت‌هاكلياتارتباط با مشترينحوه اندازه‌گيري ميزان رضايت مشتري3- «روش اجرايي رسيدگي به شكايت مشتريان»تعاريفمسئوليت و اختيارشرح فعاليت‌هابخش سوم: بازاریابیتعریف1- استراتژي هاي عمده تقسيم بندي بازار2- ارزشيابي و انتخاب استراتژي تقسيم بندي بازار3- آميخته های بازاريابي روش تحقيقمصاحبه و اخذ نظرات كتبي بوسيله پرسشنامه:منابع اطلاعاتاطلاعاتي راجع به رؤساي بيمارستانها و مسئولين فني داروخانه‌ها:بررسي فرضيه‌ها:فرضيه 1:فرضيه 2:فرضيه 3:فرضيه 4:فرضيه 5:فرضيه 6:تحليل يافته‌هاي پرسشنامه ايتبليغات براي فروشنتیجه گیریپيشنهاداتتوصيه به ساير دانشجوياننمونه پرسشنامهمنابع

بيان مسأله يا موضوع تحقيق:
ارزيابي رضايت‌مندي مشتريان، شركت داروسازي ثامن، در طي يك دوره دوماهه از سطح بيمارستانها و داروخانه‌هاي سطح شهر مشهد مي‌باشد.
ضرورت انجام تحقيق:خوشبختانه كشور در زمينه محلولهاي تزريقي (سرم) و آب مقطر جهت تزريق انواع آمپولها به خودكفايي نسبي رسيده است و دولت جهت حمايت از توليدكنندگان داخلي از واردات اين نوع محصولات جلوگيري مي‌نمايد، البته واردات فرآورده‌هاي تزريقي به دليل حساسيت پزشكي آن و امكان ورود انواع بيماريهاي واگير مثل ايدز و هپاتيت بسيار با احتياط انجام مي‌شود.در حال حاضر سالانه حدود 70000000 واحد سرم در حجم‌هاي 500CC و 1000CC و 3000CC و 150000000 واحد آب مقطر در حجم‌هاي 5CC و 10CC توسط شركتهاي توليدكننده به بازار داخلي عرضه مي‌شود و با توجه به قريب الوقوع بودن ورود شركتهاي ديگري به بازار توليد اين محصولات، لزوم هرچه بيشتر تحقيقات بازاريابي و توجه بيش از پيش به رضايت‌مندي مشتريان احساس مي‌گردد. لذا يك شركت توليدي مي‌بايست ضمن ارائه يك محصول با كيفيت، به نيازمنديهاي كيفي و كمي‌محصول نيز توجه داشته باشد.
تحقق چنين دستاوردي جز با اعمال مديريت صحيح و استفاده از تكنولوژي پيشرفته و در فضاي توليد مناسب و توجه به فيدبك نظرات مشتريان ممكن نمي‌باشد، درحاليكه در صورت تغيير بينش و فعاليت علمي‌مي‌توان محصولات متنوع و قابل رقابت در بازارهاي جهاني توليد نمود و از طريق توسعه اين صنعت علاوه بر ارزآوري فراوان براي تعداد زيادي از افراد جامعه اشتغال نيز ايجاد نمود، كه اين گام با سياست‌هاي نظام جمهوري اسلامي‌در جهت توسعه صادرات غيرنفتي و اولويت ايجاد اشتغال در جامعه جوان كشور ايران هم راستا خواهد بود...