گزارش کارآموزی در تعمیرگاه مجاز هیوندا

گزارش کارآموزی در تعمیرگاه مجاز هیوندا|34023612|گزارش کارآموزی در تعمیرگاه مجاز هیوندا,گزارش کارآموزی تعمیرگاه مجاز هیوندا,گزارش کارآموزی در تعمیرگاه مجاز,گزارش کارآموزی تعمیرگاه مجاز,دانلود گزارش کارآموزی در تعمیرگاه مجاز,دانلود گزارش کارآموزی در تعمیرگاه مجاز هیوندا
با سلام و درود خدمت خدمت شما پژوهشگر عزیز در این مطلب از سایت فایل با عنوان گزارش کارآموزی در تعمیرگاه مجاز هیوندا هم اکنون آماده دریافت می باشد برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

دانلود گزارش کارآموزی در تعمیرگاه مجاز هیوندا،در قالب word و در 58 صفحه، قابل ویرایش، شامل:
هزينه هاي پنهانتحليلي بر آزمونهاي مجموعه بوسترلقي حركت ميله ترمزاستاندارد KES D-C 65
كاربرد ابزارهاي بهبود كيفيت
تفكيك پذيري
بررسي ترسيمي
پمپ ترمز
خطوط ترمز پمپهاي دو مداره
بوستر خلائي
كمك بوستر به سيستم ترمز
تاثير فشار عملكرد بوسترنحوه ترمز گرفتناجزا ترمز


بخشی از متن گزارش کارآموزی:بسته بندي:
بسته بندي قطعات و مجموعه هاي خودرو عمدتاً در كارتن مشمع و پالتهاي چوبي انجام مي شود و در مورد مجموعه هاي خودرو، اين نوع بسته بندي بطور متوسط يك درصد هزينه فروش را به خود اختصاص مي دهد و اگر فرض كنيم براي ساليانه يكصد و پنجاه هزار خودرو پرايد 5/1 ميليون تومان به قطعات ساز در ازاي توليد يكدستگاه خودرو پرداخت مي شود، اين رقم بالغ بر دو و يك چهارم ميليارد تومان خواهد بود.
البته هم خودروساز بيشتر از 5/1 ميليون تومان به قطعه ساز پرداخت مي كند و هم در سال 82 بيش از يكصد و پنجاه هزار پرايد توليد خواهد شد و دست كم هزينه بسته بندي با اين حساب معادل 325 خودروي پرايد خواهد بود. البته اگر هزينه هاي باز كردن بسته ها، انبارش و جابجايي كارتن ها، مشمع و پالتهاي چوبي را به اين معادله اضافه نماييم، اين رقم خيلي بالاتر خواهد رفت. طبق محاسبات ما اگر نظام بسته بندي قطعات تحويلي به خودروساز متحول شده و در بسته ها و پالتهاي قابل برگشت به سازنده صورت گيرد، هزينه بسته بندي مجموعه ها به يك سوم هزينه هاي فعلي تقليل خواهد يافت و اين نوع بسته بندي از مبدل شدن مواد اوليه بسته بندي، كارتن ، مشمع و چوب به زباله جلوگيري خواهد كرد و صرفه جوئي هايي كه در حفظ محيط زيست از اين راه صورت گيرد را مي توان به مزاياي بسته بندي قابل برگشت اضافه نمود. خودروساز نيروي انساني قابل توجه اي صرف نظافت خرده چوب و ميخ و مشمع و كارتن مي كند كه در صورت حذف آن سرعت كار نيز بالا مي رود.
براي اينكه بتوان به اهميت اين صرفه جويي بيشتر پي برد، فرض كنيد كه اگر بخواهيد با اين پول در بخش قطعه سازي سرمايه گذاري كنيد، مي توان ساليانه حدود 40 دستگاه CNC از نوع پيشرفته خريداري كرد كه به اعتقاد ما اين براي توليد بخش عمده اي از قطعات پرايد باتيتراژ فعلي كفايت خواهد كرد و البته هر سال 40 دستگاه ديگر نيز به آن اضافه خواهد شد...