تحقیق بازاریابی و بازارسازی زیره و زرشك

تحقیق بازاریابی و بازارسازی زیره و زرشك|34016157|بازاریابی محصولات کشاورزی,بازاریابی محصولات کشاورزی مقاله,بازاریابی محصولات کشاورزی pdf,بازاریابی محصولات کشاورزی در ایران,مقاله درباره بازاریابی محصولات کشاورزی,بازاریابی زیره,بازاریابی زرشک,بازار فروش زیره,بازار فروش زرشک
با سلام و درود خدمت خدمت شما پژوهشگر عزیز در این مطلب از سایت فایل با عنوان تحقیق بازاریابی و بازارسازی زیره و زرشك هم اکنون آماده دریافت می باشد برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

دانلود تحقیق در مورد بازاریابی و بازارسازی زیره و زرشك،در قالب word و در 220 صفحه، قابل ویرایش، شامل:
فصل اول: کلیات طرحمقدمهضرورت‌ و اهمیت‌ مسئله‌اهداف تحقیقفرضیات تحقیقکاربرد های انجام تحقیقپیشینه تحقیقتحقیقات انجام شده در زمینه بازاریابی و بازاررسانی محصولات کشاورزی
فصل دوم: کلیات تحقیقبخش اولمقدمه‌تاریخچه‌خصوصیات‌ گیاه شناسی زیره‌ سبزسایر کاربرد های زیره‌ سبزویژگی ها و روش های کشت‌ زیره‌ سبزآفات‌ و امراض‌خصوصیات‌ زرشکتاریخچه‌ زرشکخصوصیات‌ گیاه شناسی و پراکنش‌ جنس‌ زرشکمصارف‌ خوراکی، ارزش‌ غذایی و اهیمت‌ دارویی زرشکسایر کابردهای زرشکویژگی ها و روش های پرورش‌ زرشک بیدانه‌آفات‌ و امراض‌ زرشک
فصل دومتعریف بازارطبقه بندی بازارهای مختلفتعریف بازاریابیابعاد مختلف بازاریابیعناصر قابل کنترل و موثر بر بازاریابیتاریخچه بازاریابیمفاهیم اساسی بازاریابیعوامل مؤثر در بازاریابیمفهوم جدید بازاریابیتئوری های رفتار خریدارمفهوم بازاریابی محصولات کشاورزیاهمیت بازاریابی محصولات کشاورزیعملیات بازاریابیسازمان بازاریابیفعالیت ها و وظایف بازاریابی محصولات کشاورزیشبکه‌ های بازاریابیاهداف بازاریابی محصولات کشاورزینقش شرکت های تعاونی در بازاریابیمسیر بازاریابیهزینه‌ های بازاریابیحاشیه بازاریابیکارایی بازاریابیمدل‌ های حاشیه بازاریابیشفافیت بازاربرخی مشکلات اساسی موجود در بازاریابی محصولات کشاورزی
فصل سوم: روش تحقیقمقدمهروش تحقیقروش جمع آوری اطلاعاتمنابع اطلاعات ثانویهمنابع اطلاعات اولیهجامعه آمارینمونه آماری
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده هامقدمهاهمیت اقتصادی زیرهمشخصات جامعه مورد بررسی و مشخصات تحقیقویژگی های نمونه مورد بررسی تولید کنندگان زیرهویژگی های نمونه مورد بررسی عمده فروشان زیرهانواع بازارهای زیرهسازمان بازاریابی زیرهعملیات بازاریابی زیرهاعتبارمسیر بازاریابی زیرهقیمت گذاریحاشیه بازاریابیهزینه بازاریابیسود بازاریابیضریب هزینه بازاریابیضایعاتعدم کارایی بازاریابیشفافیت بازارویژگی های نمونه مورد بررسی تولید کنندگان زرشکویژگی های نمونه مورد بررسی عمده فروشان زرشکویژگی های نمونه مورد بررسی خرده فروشان زرشکانواع بازارهای زرشکسازمان بازاریابیعملیات بازاریابی زرشکاعتبارمسیر بازاریابی زرشکقیمت گذاریحاشیه بازاریابیهزینه‌ های بازاریابیسود بازاریابیضریب هزینه بازاریابیضایعاتعدم کارایی بازاریابیشفافیت بازارمشکلات بازاریابی و صادرات زیره و زرشک
فصل پنجم: نتیجه گیریمقدمهنتایج و بحثپیشنهادات جهت بهبود بازاریابی زیره و زرشکمنابع

بخشی از مقدمه تحقیق:تحقيق‌ براي‌ افزايش‌ صادرات‌ غيرنفتي‌ كه‌ در كشور ما امري‌ الزامي‌است‌. در اين‌ مورد اگرچه‌ در مقاطع‌ مختلف‌ زماني‌ چه‌ قبل‌ و چه‌ بعد از انقلاب‌ تحقيقاتي‌ انجام‌ شده‌ است‌، اما اقدامات‌ مؤثري‌ آن چنان كه‌ بايد و شايد، هنوز صورت‌ نگرفته‌ است‌. تجربه‌ كشورهاي‌ موفق‌ در امر توسعه‌ اقتصادي‌ نشان‌ داده‌ كه‌ تجارت‌ خارجي‌ نقش‌بسيار مهم‌ و تعيين‌ كننده‌اي‌ در فرآيند توسعه‌ اين‌ كشورها ايفا كرده‌ و به‌ طور قطع‌ مي‌توان‌ گفت‌ كه‌ هيچ‌ كشور توسعه‌ يافته‌ و تازه‌ صنعتي‌ شده‌ اي‌ را نمي‌ توان‌ يافت‌ كه‌ بدو توسعه‌ تجارت‌ و تكيه‌ بر صادرات‌ خود به‌ اين‌ امر نايل‌ شده‌ باشد.
الگوي‌ توسعه‌ متكي‌ به‌ صادرات‌ امروزه‌ تقريباً در ميان‌ اكثر كشورهاي‌ در حال‌ توسعه‌ به‌صورت‌ مدل‌ غالبي‌ درآمد است‌ و از اين‌ رو مشاهده‌ مي‌كنيم‌ كه‌ طي‌ 1980 بسياري‌ از اين‌ كشورها به سوي‌ خصوصي‌ سازي‌ و كاهش‌ دخالت‌هاي‌ دولت‌ در اقتصاد، مقررات‌ زدايي‌، آزادسازي‌ تجاري‌، تلاش‌ در جهت‌ جلب‌ سرمايه‌ هاي‌ خارجي‌ و به‌ طور كلي‌ در جهت‌ حاكميت‌ عناصر اقتصاد بازار اهتمام‌ كرده‌اند ...