تحقیق بررسی وضعیت بازار داخلی و خارجی فروش محصولات چرمی سبک

تحقیق بررسی وضعیت بازار داخلی و خارجی فروش محصولات چرمی سبک|34016155|تحقیق چرم,تحقیق در مورد چرم,تحقیق درباره چرم,تحقیق درباره ی چرم,فروش محصولا چرم,فروش محصولا چرم دست دوز,تحقیق پارچه ی چرم,تحقیق در مورد چرم دوزی,وضعیت بازار چرم,وضعیت بازار فروش چرم,میزان فروش چرم,بازارهای چرم,خرید و فروش چرم
با سلام و درود خدمت خدمت شما پژوهشگر عزیز در این مطلب از سایت فایل با عنوان تحقیق بررسی وضعیت بازار داخلی و خارجی فروش محصولات چرمی سبک هم اکنون آماده دریافت می باشد برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

دانلود تحقیق در مورد بررسی وضعیت بازار داخلی و خارجی فروش محصولات چرمی سبک،

در قالب word و در 122 صفحه، قابل ویرایش، شامل:


فصل اول: طرح تحقيق

بيان موضوع يا تعريف مسأله

ضرورت انجام تحقيق

پيشينه تحقيق

فرضيات

تعريف عمليات متغيرها

نوع تحقيق و دلايل آن

ابزار گردآوري داده ها

جامعه آماري

مراحل انجام تحقيق

تعريف مفاهيم

محدوديت ها


فصل دوم: ادبيات تحقيق

بخش اول: آشنايي با صنعت چرم سبک

تاريخچه استفاده از پوست، چرم و چرم سازي

تكنولوژي (فن آوري) در صنعت چرم

مراحل ساخت چرم

عوامل مؤثر بر كيفيت پوست و چرم

انواع چرم و موارد استفاده از آن

انواع محصولات چرمي

بخش دوم: مباحثي در باب صادرات و ابعاد مديريتي آن

تجارت بين الملل و كشورهاي روبه توسعه

جايگاه صادرات غير نفتي در اقتصاد كشور

آثار جانبي افزايش ظرفيت هاي توليدي

نقش صادرات غير نفتي در ايجاد اشتغال

تعريف استراتژي

نقش و جايگاه صادرات غير نفتي در استراتژي هاي توسعه اقتصادي

الف- استراتژي جايگزيني واردات

ب- استراتژي توسعه صادرات

انواع استراتژي هاي رقابتي عام

رهبري در هزينه

تمايز محصول

تمركز (محدودنگري)

ميانه رويتعريف بازاريابي

استراتژي هاي عمده تقسيم بندي بازار

1- استراتژي بازاريابي يكسان

2- استراتژي بازاريابي تفكيكي

3- استراتژي بازاريابي تمركزي

ارزشيابي و انتخاب استراتژي تقسيم بندي بازار

تقسيم بندي بازار هاي بين المللي

استراتژي توسعه آميخته بازاريابي

آميخته محصول

اهميت قيمت در آميخته بازاريابي

آميخته تشويق و ترفيع

اجزاي تشويق و ترفيع

توزيع فيزيكي در آميخته بازاريابي

تصميمات عمده در بازاريابي بين المللي

1- ارزيابي اوضاع و احوال و محيط بازاريابي بين الملل

2- تصميم به فعاليت در سطح بين‌الملل (Deciding wether to go abroad)84

3- تصميم در مورد انتخاب بازارها در سطح بين‌الملل (Deciding Which market to enter)86

4- تصميم در مورد چگونگي وارد شدن به بازار بين‌المللي (Diciding how to enter the market)88

5- تصميم در مورد برنامه هاي بازاريابي بين‌الملل (Deciding on the markting program)96

6- تصميم در مورد نوع سازمان بازاريابي بين‌الملل (Diciding on the marketing organizition)104


فصل سوم: روش تحقيق

مصاحبه با مديران واحدها

جامعه آماري

منابع اطلاعات


فصل چهارم: جمع آوري اطلاعات و تجزيه و تحليل داده ها

اطلاعاتي راجع به مديران مراكز

بررسي فرضيه ها

فرضيه 1

فرضيه 2

فرضيه 3

فرضيه 4

فرضيه 5

تحليل يافته هاي مصاحبه اي

توليد کنندگان

فروشندگان

مشتريان

تبليغات براي فروش


فصل پنجم) نتيجه گيري و پيشنهادات

نتيجه گيري

منابع



اهداف تحقیق:

تاريخچه استفاده از پوست، چرم و چرم سازي:

انسان هاي نخستين به منظور بقاء نسل، اجباراً دست به شكار حيوانات مي زدند. پوست نيز جايگاه ويژه اي داشته است. چراكه اين فرآورده دامي، بهترين وسيله پوشش انسان ها براي جلوگيري از خطرات گوناگون بوده است. اين نوع استفاده از پوست را مي توان منصوب به عصر يخبندان (پانصد هزار سال قبل) دانست. در ابتدا بشر اوليه از استخوان و سنگ هاي تيز به منظور از بين بردن گوشت هاي اضافي و ضايعات پوست استفاده مي كرد. ولي به زودي به فساد پذيري سريع اين نوع پوست ها در مقابل انواع ميكروب ها و باكتري ها پي برد. بعدها مبادرت به خشك كردن پوست در برابر آفتاب يا آتش كرد كه بازهم پوستي شكننده و غير قابل استفاده بدست مي آورد. تا اين كه سرانجام متوجه فوائد عصاره هاي گياهي براي جلوگيري از فساد پوست گرديد...