تحقیق بررسی وضعیت بازار داخلی و خارجی فروش محصولات چرمی سبک

تحقیق بررسی وضعیت بازار داخلی و خارجی فروش محصولات چرمی سبک|34016155|تحقیق چرم,تحقیق در مورد چرم,تحقیق درباره چرم,تحقیق درباره ی چرم,فروش محصولا چرم,فروش محصولا چرم دست دوز,تحقیق پارچه ی چرم,تحقیق در مورد چرم دوزی,وضعیت بازار چرم,وضعیت بازار فروش چرم,میزان فروش چرم,بازارهای چرم,خرید و فروش چرم
با سلام و درود خدمت خدمت شما پژوهشگر عزیز در این مطلب از سایت فایل با عنوان تحقیق بررسی وضعیت بازار داخلی و خارجی فروش محصولات چرمی سبک هم اکنون آماده دریافت می باشد برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

دانلود تحقیق در مورد بررسی وضعیت بازار داخلی و خارجی فروش محصولات چرمی سبک،در قالب word و در 122 صفحه، قابل ویرایش، شامل:
فصل اول: طرح تحقيق
بيان موضوع يا تعريف مسأله
ضرورت انجام تحقيقپيشينه تحقيقفرضياتتعريف عمليات متغيرهانوع تحقيق و دلايل آنابزار گردآوري داده هاجامعه آماريمراحل انجام تحقيقتعريف مفاهيممحدوديت ها

فصل دوم: ادبيات تحقيقبخش اول: آشنايي با صنعت چرم سبکتاريخچه استفاده از پوست، چرم و چرم سازيتكنولوژي (فن آوري) در صنعت چرممراحل ساخت چرمعوامل مؤثر بر كيفيت پوست و چرم انواع چرم و موارد استفاده از آن
انواع محصولات چرميبخش دوم: مباحثي در باب صادرات و ابعاد مديريتي آنتجارت بين الملل و كشورهاي روبه توسعه جايگاه صادرات غير نفتي در اقتصاد كشورآثار جانبي افزايش ظرفيت هاي توليدينقش صادرات غير نفتي در ايجاد اشتغالتعريف استراتژينقش و جايگاه صادرات غير نفتي در استراتژي هاي توسعه اقتصاديالف- استراتژي جايگزيني وارداتب- استراتژي توسعه صادراتانواع استراتژي هاي رقابتي عامرهبري در هزينهتمايز محصولتمركز (محدودنگري)ميانه رويتعريف بازاريابياستراتژي هاي عمده تقسيم بندي بازار1- استراتژي بازاريابي يكسان2- استراتژي بازاريابي تفكيكي3- استراتژي بازاريابي تمركزيارزشيابي و انتخاب استراتژي تقسيم بندي بازارتقسيم بندي بازار هاي بين المللياستراتژي توسعه آميخته بازاريابي آميخته محصولاهميت قيمت در آميخته بازاريابي آميخته تشويق و ترفيعاجزاي تشويق و ترفيعتوزيع فيزيكي در آميخته بازاريابي تصميمات عمده در بازاريابي بين المللي1- ارزيابي اوضاع و احوال و محيط بازاريابي بين الملل2- تصميم به فعاليت در سطح بين‌الملل (Deciding wether to go abroad)843- تصميم در مورد انتخاب بازارها در سطح بين‌الملل (Deciding Which market to enter)864- تصميم در مورد چگونگي وارد شدن به بازار بين‌المللي (Diciding how to enter the market)885- تصميم در مورد برنامه هاي بازاريابي بين‌الملل (Deciding on the markting program)966- تصميم در مورد نوع سازمان بازاريابي بين‌الملل (Diciding on the marketing organizition)104
فصل سوم: روش تحقيقمصاحبه با مديران واحدهاجامعه آماريمنابع اطلاعات
فصل چهارم: جمع آوري اطلاعات و تجزيه و تحليل داده هااطلاعاتي راجع به مديران مراكزبررسي فرضيه هافرضيه 1فرضيه 2فرضيه 3فرضيه 4فرضيه 5تحليل يافته هاي مصاحبه ايتوليد کنندگانفروشندگانمشتريانتبليغات براي فروش
فصل پنجم) نتيجه گيري و پيشنهاداتنتيجه گيريمنابع

اهداف تحقیق:تاريخچه استفاده از پوست، چرم و چرم سازي:انسان هاي نخستين به منظور بقاء نسل، اجباراً دست به شكار حيوانات مي زدند. پوست نيز جايگاه ويژه اي داشته است. چراكه اين فرآورده دامي، بهترين وسيله پوشش انسان ها براي جلوگيري از خطرات گوناگون بوده است. اين نوع استفاده از پوست را مي توان منصوب به عصر يخبندان (پانصد هزار سال قبل) دانست. در ابتدا بشر اوليه از استخوان و سنگ هاي تيز به منظور از بين بردن گوشت هاي اضافي و ضايعات پوست استفاده مي كرد. ولي به زودي به فساد پذيري سريع اين نوع پوست ها در مقابل انواع ميكروب ها و باكتري ها پي برد. بعدها مبادرت به خشك كردن پوست در برابر آفتاب يا آتش كرد كه بازهم پوستي شكننده و غير قابل استفاده بدست مي آورد. تا اين كه سرانجام متوجه فوائد عصاره هاي گياهي براي جلوگيري از فساد پوست گرديد...