تحقیق بررسی رابطه بین توانمند سازی کارکنان و استقرار مدیریت کیفیت جامع

تحقیق بررسی رابطه بین توانمند سازی کارکنان و استقرار مدیریت کیفیت جامع|34015546|رابطه بین توانمند سازی کارکنان و استقرار مدیریت کیفیت جامع,تحقیق مدیریت کیفیت جامع,تحقیق توانمندسازی کارکنان,تحقیق استقرار مدیریت کیفیت جامع,مدیریت کیفیت جامع در سازمان,توانمندسازی کارکنان,تفویض اختیار,تحقیق کارکنان,پایان نامه مدیریت کیفیت جا,,,
با سلام و درود خدمت خدمت شما پژوهشگر عزیز در این مطلب از سایت فایل با عنوان تحقیق بررسی رابطه بین توانمند سازی کارکنان و استقرار مدیریت کیفیت جامع هم اکنون آماده دریافت می باشد برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

دانلود تحقیق با موضوع بررسی رابطه بین توانمند سازی کارکنان و استقرار مدیریت کیفیت جامع،
در قالب word و در 196 صفحه، قابل ویرایش، شامل:
فصل اول: کلیات تحقیقمقدمه1-1- بيان مسأله1-2- اهميت و ضرورت تحقیق1-3- اهداف تحقيق1-3-1- هدف اصلي1-3-2- اهداف فرعي1 -4- فرضيه هاي تحقيق1-4-1- فرضيه اصلي1-4-2- فرضيه هاي فرعي1-5- تعريف عملياتي واژه هاي کليدي تحقيق1-5-1- توانمند سازي کارکنان1 -5-2- مديريت کيفيت جامع1-6- جامعه آماري1-7- نمونه آماري1-8- روش تحقيق1-9- ابزار گردآوري داده ها1-10- روش تجزيه و تحليل داده ها1-11- قلمرو تحقيق1-11-1- قلمرو موضوعي1-11-2- قلمرو مکاني1-11-3- قلمرو زماني
فصل دوم:مبانی نظریمقدمه
بخش اول2-1- توانمند سازي2-1-2- رويکردهاي توانمندسازي2-1-2-1- رويکرد رابطه اي يا چند بعدي2-1-2-2- رويکرد روان شناختي2-1-3- توانمندسازي روان شناختی2-1-3-1- احساس معني دار بودن2-1-3-2- احساس خود کارآمدي2-1-3-3- احساس خودتعييني2-1-3-4- احساس تأثیر2-1-3-5- احساس داشتن اعتماد به ديگران2-1-4- پيش زمينه هاي توان مندي روان شناختي2-1-4-1- ويژگي هاي شخصيتي2-1-4-1-1- احترام به خود2-1-4-1-2- کانون کنترل2-1-4-2- محتواي کار2-1-4-2-1- اطلاعات2-1-4-2-2- پاداش2-1-5- ويژگي هاي ساختار اجتماعي واحدهاي کاري در فرآيند توانمندسازي2- 1- 6 - سابقه تحقیقات انجام شده2-1-7- تاريخچه توانمندسازي2-1-7-1- عصر ماشين2-1-7-2- اواخر دهه 1700 واوايل دهه 1800 : صنايع بومي و سيستم کارخانه2-1-7-3- اواسط دهه 1800 و اوايل دهه1900 عرصه مديريت علمي2-1-7-4- اواسط دهه 1900 عصر سيستم2-1-7-5- دهه 1970 و 1980: نياز به تغييرات بنيادين2-1-7-6- دهه 1990: سازمان هاي امروزي و توانمندکننده2-1-8- سير توسعه مقياس هاي اندازه گيري توانمندسازي2-1-9- موانع توانمندسازي2-1-10- مزاياي توانمندسازي2-1-11- انتقادات نسبت به توانمندسازي 2-1-12- توانمندسازي و قدرت2-1-12-1- قدرت2-1-12-1-1- قدرت به عنوان يک سازه رابطه اي يا چندبعدي2-1-12-1-2- قدرت به عنوان يک سازه انگيزشي2-1-12-1-3- قدرت به عنوان يک بازي با مجموعه صفر در مقابل تبادل دو طرفه نفوذ2-1-12-1-4- قدرت به عنوان يک علاقه فردي در مقابل يک علاقه اجتماعي2-1-13- پارادايم هاي قدرت2-1-13-1- رويکرد عقلائي- کارکردگرا2-1-13-2- رويکرد تکثر گرا2-1-13-3- رويکرد تفسيري2-1-13-4- رويکرد افراطي (راديکال)2-1-13-5- رويکرد پست مدرن2-1-14- تفاوت توانمندسازي و غني سازي شغلي2-1-15- تفاوت توانمندسازي و مشارکت کارکنان2-1-16- مدل هاي توانمندسازي2-1-16-1- مدل مک لاگان و نل2-1-16-2- مدل وگت و مارل2-1-16-3- مدل مالاک و کارزتد2-1-16-4- مدل اسپريتزر
بخش دوم:2-2- مديريت كيفيت جامعمقدمه2-2-1- تاريخچه مديريت کيفيت جامع2-2-2- سوابق تحقیق2-2 -3- اهداف مديريت كيفيت جامع‌2-2-4- مفهوم مديريت كيفيت جامع2-2-5- مشخصات مديريت كيفيت جامع2 -2- 6- مفهوم كيفيت در مديريت كيفيت جامع‌2- 2- 7- مفهوم جامعيت2 -2 -8 - سه اصل اساسي مديريت كيفيت جامع2-2-9- قوانين مدیریت کیفیت جامع2-2-10 - مداخله مدیریت کیفیت جامع2 -2 -11- مدیریت کیفیت جامع در عمل2 -2-12 - نيازمندي هاي اساسي اجراي مدیریت کیفیت جامع2-2 -13- نيروهاي جلوبرنده (پيش برنده) درمدیریت کیفیت جامع2-2 -14- نيروهاي بازدارنده در مدیریت کیفیت جامع2-2 -15- تكامل مديريت كيفيت جامع2-2 -15-1- مدل هاي تكامل مديريت2-2- 15-2- تكامل مفهوم کيفيت2- 2 -16- چهار انقلاب فكري مديريت2- 2 -16 – 1 - توجه و تمركز بر روي مشتري2- 2 -16 – 2 - بهبود مستمر2- 2 -17 - مديريت در سازمان هاي فرآيند محور.2- 2- 18 - مدل اجرايي مديريت كيفيت جامع2- 2- 18 -1. كليات مدل اجرايي2-2-18-2- تشريح اقدامات اجرايي2-2-18 -2 -1 -اقدامات در مرحله توجيه مديران2-2-18-2-2 - تشكيل هسته كيفيت جامع2-2-18-2-3- اقدامات اجرايي در مرحله بررسي2-2-18-2-4- اقدامات اجرايي در ارتباط با تهيه برنامه كلان اجرايي2-2-18-2-5- اقدامات اجرايي براي پياده كردن برنامه كلان2-2-18-2-6- تشكيل اداره اطمينان از كيفيت2-2-18-2-7- بررسي عملكرد زير سيستم هاي نظام مديريت كيفيت جامع2-2-19- وضعيت كنوني مديريت كيفيت جامع
بخش سوم:2-3- معرفي بيمه مركزي ايرانمقدمه2-3-1- بيمه چيست؟2 -3 -2 - تاريخچه بيمه2 -3 -3 - بيمه در دنياي امروز2 – 3 -4 - تاریخچه بیمه در ایران2 -3 -4 -1- تشكيل و موضوع2 -3 -4 - 2- وظايف و اختيارات2 -3 -4 -3- اركان بيمه مركزي ايران2 -3 -5- نتيجه گيري2 -4- چارچوب نظری و مدل مفهومی تحقيق
فصل سوم:روش تحقیقمقدمه3-1- روش‌ شناسي تحقيق3- 2- جامعه آماری3-3- نمونه آماري3-4- روش نمونه گيري 3-5- روش جمع آوري داده ها 3-6- ابزار سنجش تحقيق3-7- روايي و پايايي پرسش نامه3-7-1- روايي3-7-2-پايايي3-8- روش تجزيه و تحليل داده‌ها3-9- روش‌ها و آزمون هاي آماري به كار گرفته شده در اين تحقيق3-9-1- آمار توصيفي3-9-2- آمار استنباطي
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده هامقدمه4-1- يافته ‏هاي توصيفي4-2- بررسي استنباطي داده ها4-2-1- بررسي و آزمون فرضيه‌هاي تحقيق (آزمون هم بستگي)4-2-1-1- آزمون فرضيه اصلي4-2-1-2- آزمون فرضيه هاي فرعي4-2-2- آزمون میانگین یک جامعه4-2-3- رگرسيون
فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهاداتمقدمه5-1- بررسي يافته‌ هاي پژوهش با توجه به آزمون هم بستگي پيرسون5-2- بررسي يافته‌ هاي پژوهش با توجه به آزمون میانگین یک جامعه5-3- ارائه پيشنهادات5 -3-1- پيشنهادات بر مبناي يافته‌ هاي تحقيق5- 3-2- پیشنهاداتی برای تحقیقات آتی5 -4- محدوديت هاي تحقيقفهرست منابع و مأخذمنابع فارسیمنابع لاتینپیوست ها