مبانی نظری تئوری ساختار مالکیت رابطه ساختار مالكيت با كارآيي بازار سرمايه و نقد شوندگی بازاری

مبانی نظری تئوری ساختار مالکیت رابطه ساختار مالكيت با كارآيي بازار سرمايه و نقد شوندگی بازاری|32037554|مبانی نظری تئوری ساختار مالکیت رابطه ساختار مالكيت با كارآيي بازار سرمايه و نقد شوندگی بازاری
با سلام و درود خدمت خدمت شما پژوهشگر عزیز در این مطلب از سایت فایل با عنوان مبانی نظری تئوری ساختار مالکیت رابطه ساختار مالكيت با كارآيي بازار سرمايه و نقد شوندگی بازاری هم اکنون آماده دریافت می باشد برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

مبانی نظری تئوری ساختار مالکیت رابطه ساختار مالكيت با كارآيي بازار سرمايه ونقد شوندگی بازاری فصل دوم : مروری بر ادبيات تحقيق 1 - 2 مقدمه 28 2 - 2 - مبانی نظری تحقیق - بخش اول : 29 1 - 2 - 2 تئوري ساختار مالكيت 29 2 - 2 - 2 تعاریف حاکمیت شرکتی 29 3 - 2 - 2سهامداران و حاكميت شركتي 32 4 - 2 - 2 تركيب مالكيت و حاكميت شركتي 33 5 - 2 - 2 تركيب مالكيت و سهامداران عمده 34 1 - 5 - 2 - 2 فرضيه نظارت كارآ 36 2 - 5 - 2 - 2 فرضيه همسويي استراتژيك 36 3 - 5 - 2 - 2 تأثير سهامداران عمده مالي بر هزينه هاي نمايندگي 37 6 - 2 - 2 رابطه ساختار مالكيت با كارآيي بازار سرمايه 37 7 - 2 - 2 رابطه تركيب مالكيت با نقدشوندگي بازار 38 8 - 2 - 2 نقش سهامداران نهادي در عدم تقارن اطلاعات 42 9 - 2 - 2 اهميت حضور سهامداران عمده در حاكميت شركتي 45 10 - 2 - 2 سهامداران نهادي و عمده به عنوان ناظر 46 11 - 2 - 2 نقش سهامداران نهادي در نظارت بر شركت و انتقال اطلاعات 47 12 - 2 - 2 تاثير تمركز مالكيت بر قيمت سهام 48 13 - 2 - 2 دلايل و انگيزه هاي انحصار سهام در شركت هاي عضو بورس 49 14 - 2 - 2 سهامدارعمده در نظام حاكميت شركتي در بورس اوراق بهادار ايران 50 15 - 2 - 2 برابري در توزیع اطلاعات 51 16 - 2 - 2 عدم تقارن اطلاعات و كارايي بازار 53 17 - 2 - 2عدم تقارن اطلاعات و فرضيه پيام دهي 55 18 - 2 - 2 پیامدهای عدم تقارن اطلاعاتي در بازار سرمایه 56 19 - 2 - 2 مديريت سود 58 20 - 2 - 2 انگیزه های مدیران برای گزارشگری جهت دار 59 1 - 20 - 2 - 2اندازه شرکت 59 2 - 20 - 2 - 2 مالیات بر درآمد 60 3 - 20 - 2 - 2 قراردادهای بدهی 60 4 - 20 - 2 - 2 انحراف در فعالیتهای عملیاتی 61 5 - 20 - 2 - 2 تغییرپذیری سود 61 21 - 2 - 2 روش هاي مديريت سود 61 22 - 2 - 2 پيش بيني اجزاي اختياري اقلام تعهدي به كمك متغيرهاي حسابداري 62 23 - 2 - 2 پيش بيني روابط بين اقلام تعهدي و جريانهاي نقدي 63 مقدمه پیرامون مفهوم مديريت سود ، عقیده بر آن است که سرمایه‌گذاران درصدد پرداخت بیشتر در زمینه‌ خرید سهام