بررسی ارزیابی تاثیر تنوع کاربرد کارتهای ATM در بانکداری الکترونیک بر بهبود عملکرد

بررسی ارزیابی تاثیر تنوع کاربرد کارتهای ATM در بانکداری الکترونیک بر بهبود عملکرد|32011341|بهبود عملکرد, سودآوری, رضایت مشتری, احساس امنیت مشتری, کارت ATM,پایان نامه بررسی ارزیابی تاثیر تنوع کاربرد کارتهای ATM در بانکداری الکترونیک بر بهبود عملکرد,مبانی نظری و پیشینه پژوهش بررسی ارزیابی تاثیر تنوع کاربرد کارتهای ATM در بانکداری الکتر
با سلام و درود خدمت خدمت شما پژوهشگر عزیز در این مطلب از سایت فایل با عنوان بررسی ارزیابی تاثیر تنوع کاربرد کارتهای ATM در بانکداری الکترونیک بر بهبود عملکرد هم اکنون آماده دریافت می باشد برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

تحقیق حاضر با عنوان شعب بانک های دولتی و خصوصی از سری تحقیق های رشته مدیریت
میباشد. این تحقیق در117صفحه با فرمت Word
(قابل ویرایش)
در مقطع کارشناسی ارشد نگارش شده است و همچنین این تحقیق
آماده چاپ و پرینت جهت
استفاده دانشجویان می باشد.

===================================================================================
تمامی
فایل های سیستم، توسط کاربران آن آپلود می شود. اگر در فایلی تخلفی مشاهده
کردید و یا مالک پروژه ای بودید که از وجود آن در سایت رضایت نداشتید با
ما تماس بگیرید، در اسرع وقت به گزارش شما رسیدگی می شود.
neginfile.ir@gmail.com
info@neginfile.ir

===================================================================================

قسمتهایی کوتاه از متن
چکیده
استفاده از کارت های ATM یکی از ابزارهای بانکداری الکترونیکی است که موجب تسهیل در ارائه وجوه نقد و سرعت انتقال وجوه و همین طور دقت و کاهش حجم عملیات مربوط به ارائه پول را فراهم می آورد اصلاحات ساختاری در بخش های واقعی و مالی اقتصاد ایران و بانک های کشور دربر دارنده مؤلفه های گوناگونی است به نظر می رسد شناسایی عوامل بهبود عملکرد در نظام بانکی می تواند پیش نیازی برای ایجاد تحول در نظام بانکداری ایران باشد که تحقیق حاضر به بررسی این سوال می پردازد که آیا تنوع کاربرد کارتهای ATM بر بهبود عملکرد شعب بانک های دولتی و خصوصی تاثیرگذار است؟
روش تحقیق از نوع توصیفی، تحلیلی از نوع علی است جامعه آماری انتخاب شده مشتریان (دارندگان کارت ATM) بانک های دولتی و خصوصی استان گیلان می باشند که تعداد 400 نمونه از طریق روش نمونه گیری غیراحتمالی در دسترس به عنوان نمونه انتخاب شدند برای جمع آوری داده ها از پرسشنامه استفاده شد به منظور تجزیه و تحلیل داده ها از رگرسیون و تحلیل واریانس استفاده شد
با توجه به نتایج به دست آمده مشاهده شد تنوع کاربرد کارت های ATM بر بهبود عملکرد شعب بانک های دولتی و خصوصی استان گیلان تاثیرگذار است و شدت رابطه بین تنوع کاربرد کارتهایATM و بهبود عملکرد برابر 640/0 می باشد؛ از طرفی ضریب تعیین نیز برابر با 409/0 می باشد که بیانگر آنست که متغیر تنوع کاربرد کارتهایATM در حدود 41 درصد متغیر بهبود عملکرد را تبیین می کند همچنین تنوع کاربرد کارتهای ATM بر ابعاد بهبود عملکرد بصورت جداگانه نیز تاثیرگذار است
کلمات کلیدی: بهبود عملکرد، سودآوری، رضایت مشتری، احساس امنیت مشتری، کارت ATM
مقدمه
از ويژگي‌هاي قرن حاضر، توسعه اعجاب آور تكنولوژي ارتباطات و اطلاعات و بكارگيري آن جهت افزايش سرعت و كيفيت در ارائه خدمات مي‌باشد ضمن این که بخش خدمات در حدود 20 درصد کل تجارت جهانی را تشکیل می دهد و در طی 15 سال گذشته، مانند تجارت کالا از رشد سریع 5/8 درصدی برخوردار بوده است اين پيشرفت‌، بانكداري را نيز تحت تأثير شديد خود قرار داده و باعث تغييرات عمده‌اي در اين صنعت گرديده است سرعت توسعه صنعت انفورماتيك باعث ايجاد تغييرات عمده‌اي در شكل پول و سيستم‌هاي انتقال منابع در عرصه بانكداري گرديده و مفاهيم جديدي از بانكداري تحت عنوان بانكداري الكترونيكي ظهور يافته است
صنعت بانکداری ایران به عنوان یکی از پایه های تاثیر گذار در اقتصاد کشور نقش تعیین کنندهای در فعالیت های اقتصادی کشور ایفا می کند شکاف موجود میان صنعت بانکداری ایران و بانکداری روز دنیا بیانگر فاصله معنی دار بانک های ایرانی با استاندارد های بین المللی است وجود چنین شرایطی لزوم تجدید نظر در روابط بین نظام بانکداری و مشتریان به عنوان منبع اصلی درآمد و موفقیت سازمان را ضروری می سازد مشتریان را باید دلیل وجودی سازمان به حساب آورد لذا نه تنها شناخت نیاز های آشکار آنان، پیش بینی، تعیین و هدایت نیاز های پنهان مشتریان، طراحی و اجرا ی برنامه های ارائه خدمات در جهت رفع این نیاز ها برای جذب مشتری از ارکان اساسی هرگونه فعالیت در سازمان می باشد شعار معروف ”همیشه حق با مشتری است” اگر به درستی اجرا شود می تواند باعث کسب موفقیت در نظام بانکداری کشور شود به کارگیری جدیدترین روشهای بازاریابی در زمینه مشتری مداری و کسب رضایت مشتری باعث موفقیت سازمان می گردد زمانی که بتوانیم نیاز های مشتریان را نسبت به رقبای دیگر زودتر تشخیص داده و با ارائه راهکارهای مناسب مشتریانمان را زودتر از رقبا شناسایی و جذب نماییم؛ آنگاه سازمانی موفق خواهیم بود
این فصل شامل بیان مسئله، اهمیت و ضرورت تحقیق، اهداف تحقیق، چهارچوب نظری، فرضیات تحقیق، تعریف مفهومی و عملیاتی متغیرها و قلمرو تحقیق می باشد
فهرست مطالب
چکیده 1
فصل اول: کلیات تحقیق
1-1) مقدمه 3
1-2) تشریح و بیان مسئله 3
1-3) اهمیت و ضرورت تحقیق 5
1-4) اهداف تحقيق 6
1-5) چهارچوب نظری 6
1-6) فرضیات تحقيق 7
1-7) تعریف مفهومی و عملیاتی متغیرها 7
1-8) قلمرو تحقیق 9
1-9) جمع بندی 9
فصل دوم: مبانی نظری تحقيق
2-1) بانکداری الکترونیک 12
2-2) تاریخچه بانکداری الکترونیک 14
2-3) اجزای بانکداری الکترونیک در ایران 18
2-4) کارت های اعتباری 18
2-5) تشریح مفهوم عملکرد 26
2-6) عملکرد سازمانی 28
2-7) ابعاد ارزیابی عملکرد 28
2-8) انواع ارزیابی عملکرد 29
2-9) فرآیند ارزیابی عملکرد 31
2-10) اهداف ارزیابی عملکرد 31
2-11) مدل های شناخته شده در زمینه ارزیابی عملکرد (فرایندها و چارچوبها) 31
2-11-2) ماتریس عملکرد (1989) 32
2-11-3) مدل نتایج و تعیین کننده ها (1991) 32
2-11-4) هرم عملکرد (1991) 33
2-11-5) کارت امتیازدهی متوازن (1992) 33
2-11-6) فرایند کسب و کار (1996) 34
2-11-7) تحلیل ذی نفعان (2001) 35
2-11-8) مدل تعالی سازمان 36
2-11-9) چارچوب مدوری و استیپل (2000) 36
2-12) سودآوری 38
2-13) رضایت مشتری 38
2-14) احساس امنیت مشتری 42
2-15) پیشینه تحقیق 43
2-16) جمع بندی 52
فصل سوم: روش اجرای تحقيق
3-1) مقدمه 54
3-2 روش تحقیق 54
3-3) جامعه و نمونه آماری تحقیق 55
3-3-1) جامعه آماری تحقیق 55
3-3-2) نمونه آماری تحقیق 55
3-4) روش ها و ابزار گردآوری اطلاعات 57
3-5) روایی و پایایی پرسشنامه 58
3-5-1) روایی 58
3-5-2) پایایی 58
3-6) روش تجزیه و تحلیل داده ها 59