پروپوزال ارائه مدل مطلوب توسعه زیر ساخت‌های صنعت چرم

پروپوزال ارائه مدل مطلوب توسعه زیر ساخت‌های صنعت چرم|31015173|پروپوزال ارائه مدل مطلوب توسعه زیر ساخت‌های صنعت چرم ,پروپوزال , ارائه مدل مطلوب توسعه زیر ساخت‌های صنعت چرم
با سلام و درود خدمت خدمت شما پژوهشگر عزیز در این مطلب از سایت فایل با عنوان پروپوزال ارائه مدل مطلوب توسعه زیر ساخت‌های صنعت چرم هم اکنون آماده دریافت می باشد برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

پروپوزال ارائه مدل مطلوب توسعه زیر ساخت‌های صنعت چرم
دارای 48 صفحه وبا فرمت ورد وقابل ویرایش می باشد.

عنوان پروپوزال:ارائه مدل مطلوب توسعه زیر ساخت‌های صنعت چرم

تعداد صفحه: 48صفحه
فونت: B ZAR
فاصله سطرها: 1.15
منابع فارسی و لاتین: دارد
پرسشنامه و ضمائم: دارد
بندهای پروپوزال: عنوان، مقدمه، بیان مسئله، اهمیت و ضرورت تحقیق، اهداف پژوهش (هدف اصلی، اهداف جزئی)، فرضیه های پژوهش، تعریف مفاهیم پژوهش (تعریف مفهومی، تعریف عملیاتی)، روش تحقیق، طرح پژوهش، ابزار اندازه گیری، روش تجزيه و تحليل داده ها و...

نمونه پروپوزال مدیریت استراتژیک
ارائه مدل مطلوب توسعه زیر ساخت‌های صنعت چرم

مقدمه
توسعه های واحد صنعتی مبتنی بر شرایطی خاص صورت می پذیرد و به همین دلیل است که الگو های متفاوتی را در این زمینه می توان شاهد بود. مجموعه تصميم ها و اقدامات مديريتي عملکرد بلند مدت يک سازمان را تعيين مي کند و بررسي محيطي و تدوين استراتژي و اجراي استراتژي و ارزيابي و کنترل و رقابت در بازار آزاد شايد مهمترين دليل وجودي استراتژي در سازمان ها و ارگان های اقتصادی باشد. اصولا مهمترين قسمت از مباحث مدیریت در هر سازمان «تشريح و تبيين ضعف ها و نارسايي ها، نقاط قوت، موقعيت ها و تهديدها» است که مديران و برنامه ريزان ضمن آن به مفروضات سياسي، يعني اوضاع و شرايطي که در آينده بر اين اوضاع و شرايط اضافه مي شوند، يا جانشين مي گردند، نيز مي پردازند.
محققان از دنیای امروز به عنوان عصر نبود تداوم یاد می کنند. به این معنی است که دیگر تجارب و راه حل های گذشته برای مسایل جاری و آینده سازمان کارگشا نیستند. باید به شیوه ای دیگر اندیشیده شود و به دنبال راهکارهای جدید سازمانی بود تا بتوان کالاها و خدمات را با کمترین هزینه و با کیفیت برتر، آن گونه که در شرایط بازار جهانی بتواند رقابت کند و برنده این مسابقه جهانی باشد.
امروزه انسان در آستانه ورود به عصری نوین ایستاده که عصر خلاقیت و نوآوری نامیده می شود تا جایی که بزرگترین شبکه ارتباطی بشر حاصل حس کنجکاوی، آرمان گرایی، خلاقیت، نوآوری و ارزش آفرینی است که ارزشی در حد تاریخ کامل بشری در یک دوره کوتاه، اما بیشتر از تمامی اعصار گذشته به وجود آورده است. این کارآفرینی عظیم، بستری به پهنای استعدادهای بشری گستراند تا در آن حس دگرگونی طلبی و خودشکوفای انسانی به شدت در تکاپو باشد.
در عصر خلاقیت و نوآوری، سازمان ها نه با بازوی کارگران و نه با کار فکری دانشگران که با توان نوآوری انسان های آفریننده می گردنند. “ژوزف شومپیتر “ کارآفرینی را موتور توسعه اقتصادی و لوکوموتیوران این توسعه را کارآفرین معرفی کرد. وی با تاکید بر این که کارآفرینی یعنی مدیریت فرصت، بیان می کند که شرکت های جدید شرکت های قدیم را از بین می برند؛ این فرآیند از راه چرخه نوآوری و کارآفرینی انجام می شود. اهمیت کارآفرینی به آنجا رسیده که بعضی از صاحبنظران، کارآفرینی را یکی از عوامل تولید مثل سرمایه و کار شناخته و از آن به عنوان موتور توسعه اقتصادی نام می برند (صمدآقایی، 1377).