پاور پوینت , هدف های سازمانی واثر بخشی , 37 اسلاید , pptx

پاور پوینت , هدف های سازمانی واثر بخشی , 37 اسلاید , pptx|2107788|مقدمه , تعاریف هدف , انواع هدف , ویژگی های اهداف , تعاریف اثربخشی , معیار های سنجش اثربخشی, معیارهای سی گانه , رابطه اثر بخشی وکارایی , تفاوت اثر
با سلام و درود خدمت خدمت شما پژوهشگر عزیز در این مطلب از سایت فایل با عنوان پاور پوینت , هدف های سازمانی واثر بخشی , 37 اسلاید , pptx هم اکنون آماده دریافت می باشد برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

پاورپوینت باموضوع هدف های سازمانی و اثر بخشی ، در 37 اسلاید باعناوین زیر:

مقدمه

-تعاریف هدف

-انواع هدف

-ویژگی های اهداف

-تعاریف اثربخشی

-معیار های سنجش اثربخشی(معیارهای سی گانه)

-رابطه اثر بخشی وکارایی

تفاوت اثر بخشی با کارایی

-مدل های سنجش اثربخشی

-عوامل موثر بر اثر بخشی

-نتیجه گیری

-منابع

•یکي از شاخص‌هاي قضاوت و شناخت انسان‌ها، بررسي اهداف و خواسته‌هاي آنان است. •اهداف نمادهايي هستند که بيانگر مرتبه و درجه‌ي تکامل افراد است. لذت بخش‌ترين تجربه بشر در زندگي، دستيابي به اهداف مورد توجه وي و در نهايت کسب موفقيت در زمان معين است. هدف سازماني نوعي وضعيت مطلوب است كه سازمان قصد رسيدن به آن را دارد.•هدف سازماني نمايانگر يك نتيجه يا نقطۀ نهايي است. *انواع اهداف در سازمان هابعد اول هدفهای رسمی(ماموریت) : عبارت است از بیانیه های رسمی که به بصورت آرمانی و ذهنی طراحی شده و بیشتر برای جلب رضایت عموم می باشد

هدف های عملیاتی :مقاصد حقیقی سازمان را منعکس می کند. (وظایف و فعالیتهای عملی انجام شده در سازمان) •بعد دوم:•هدف های کوتاه مدت: اهدافي هستندکه سازمان سعي دارد تا ظرف حدود يک يا دو سال به آنها دست يابدهدف های بلند مدت: ‌اهدافي هستند که سازمان سعي دارد تا در مدت حدود سه تا پنج سال به آنها برسد.

**عوامل موثردراثر بخشی سازمانی

•تلفیق نگرش فرآیند مدارو نتیجه مدار•مدیریت و نظارت بر گلوگاه های بحران زا درفرآیند های کاری و سازمانی•خوشحال نمودن مشتری از طریق اصلاح فرآیندها•ایجاد مهندسی ارزش در فرایندهای کاری وسازمانی